۰ نفر
۲۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
قیمت بیشتر خودرو به بهانه آپشن

برخی کابران خبرآنلاین با درج نظر در اخبار مربوط به بخش خودرو ادعا کردند که خودروسازان به دلیل آپشن نصب شده بیشتر، قیمت خودرو را بیشتر از مصوب شورای رقابت به فروش می رسانند.

در حالیکه بسیاری از شهروندان پس از انتشار خبر تکدر دولتی ها از افزایش قیمت خودرو دست نگه داشته اند تا وضعیت نهایی قیمت خودرو مشخص شود اما همچنان خودروسازان اقدام به فروش خودرو با قیمت مصوب کرده اند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین پس از اینکه سخنگوی دولت به صراحت از تکدر دولتی ها در رابطه با افزایش قیمت خودرو خبر داد بسیاری از شهروندان از خرید خودرو منصرف شدند تا وضعیت نهایی قیمت گذاری خودرو مشخص شود. 

این در شرایطی است که شرکت های خودروسازی با شروع فروش اینترنتی خود همچنان قیمت های مصوب نهایی شده را درج کرده اند و فعلا خبری از کاهش قیمت خودرو نیست.

در همین حال برخی اظهار نظر های کاربران خبرآنلاین در واکنش به اخبار منتشر شده در بخش خودرو حکایت از این دارد که عرضه محصولات به قیمتی فراتر از قیمت مصوب شورای رقابت به بهانه نصب برخی آپشن ها است. 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    6 0
    کجا آپشن میزارن .. عزیز من، اینا یه ضبط که مخصوص ماشینه ، برمیدارن میگم آپشنه باید پول بدی .. ول کن عزیز من .. آدم سوار قاطر بشه بهتره ، امنه راحته..