۰ نفر
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰

ایسنا نوشت:

تهیه‌کننده برنامه «سنجد خبرنگار» درخصوص تغییر ساختار برنامه‌اش در سری جدید اعلام کرد که «سنجد خبرنگار» قرار است به یک برنامه متفاوت‌تری تبدیل شود.

او گفت که در این شیوه «سنجد» از حالت استودیویی و زنده بودن خارج شده و به شکل سابق خود برمی‌گردد.

سوسن کرامتی، در این زمینه توضیح داد: «سنجد خبرنگار» به زودی طی ۱۰ روز آینده با بستن قرارداد با اسپانسر جدید، مجددا با ساختاری کاملا جدید به آنتن شبکه دو بازمی‌گردد. «سنجد خبرنگار» قرار است در سری جدید خود به روال گذشته برگشته و از حالت استودیو خارج شود و برای تهیه خبر و گزارش به فضاهای بیرونی برود. سنجد به نوعی به یک خبرنگار فعال‌تر و متخصص‌تری تبدیل می‌شود. پخش این برنامه در سری جدید به شکل ۱۵ دقیقه‌ای در قالب پرتابل‌ طراحی شده است.

این برنامه‌ساز کودک در پایان درباره اینکه آیا از اینکه قرار است «سنجد» از حالت زنده بودن خارج شود،‌ راضی است؟ پاسخ داد: برای این اتفاق به عنوان تهیه‌کننده رضایت کامل را دارم؛ چرا که فکر می‌کنم اگر این اتفاق بیفتد قطعا مخاطبان سنجد نه تنها کم نمی‌شوند بلکه بیشتر هم می‌شوند به دلیل اینکه قرار است سنجد به حالت قدیمی خودش برگردد.

«سنجد» یکی از برنامه‌های قدیمی دهه ۶۰ تلویزیون است که سال‌ها در خارج از استودیو به شکل تولیدی از شبکه دو به روی آنتن رفت اما به مدت یک سال ساختارش را تغییر داد و به شکل زنده در استودیو برنامه اجرا می‌کرد که این اتفاق انتقاداتی را از سوی کارگردان سابق سنجد به همراه داشت.

«سنجد خبرنگار» اکنون به کارگردانی‌، صداپیشگی و عروسک‌گردانی نگار استخر در حال تولید است.

امیر فیضی، کارگردان سابق برنامه «سنجد»، پیشتر در گفت‌و‌گویی که با ایسنا داشت، درباره ساختار جدید سنجد عنوان کرده بود که اشتباه است عروسکی را که برای کوچه و خیابان ساخته شده، به استودیو ببرند.

وی همچنین خاطرنشان کرده بود: با دیدن قسمت‌هایی از «سنجد خبرنگار» در سری جدید واقعا افسوس خوردم؛ چراکه ماهیت خبر برای کودکان جذابیتی ندارد که «سنجد خبرنگار» برایشان جذابیت داشته باشد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    4 0
    شاعر میفرمایند که : سنجد کجاس خبر داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • معصومه A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    9 0
    دهه شصت ؟ پس چرا منِ هفتاد و یکی سنجد رو خوب یادمِ ؟ نگار استخر ؟
    • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
      5 1
      بلی خانم نگار استخر دوست عزیز.
  • بی نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    6 0
    يادش بخير، دوران خوش كودكي