بازیکنان استقلال با صدور اطلاعیه ای از تماشاگران تیم خواستند که برای تماشای بازی تیم شان برابر تراکتور به ورزشگاه بیایند.

متن این اطلاعیه که در سایت باشگاه منتشر شده ، به شرح زیر است:«
1 - حمایت از تیم محبوبتان در روزهای پیروزی و صدرنشینی بدیهی به نظر می رسد اما از هواداران واقعی و متشخص استقلالی انتظار می رود که به مانند همیشه در روزهای حساس و سخت بیش از گذشته به یاری بازیکنان تیم محبوبشان بشتابند .
 2- از تبریز خبر می رسد که خیل عظیم هواداران تیم تراکتورسازی در غالب کاروانها و گروههای مختلف در حال سفر به تهران هستند . اگر چه می بایست بر اساس آئین نامه ها و قوانین سازمان لیگ برتر فقط 10 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی به هواداران این تیم تعلق بگیرد اما پیش بینی می شود با توجه به حضور چشمگیر هواداران این تیم در بازی مقابل تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کمی بیش از ظرفیت قانونی برای هواداران این تیم در نظر گرفته شود .
  3 - از سوی دیگر با توجه به رفتارهای مشکوک لیدرهای اخراجی کانون هواداران باشگاه استقلال در یکشنبه گذشته و اهانت این عده قلیل به بازیکنان استقلال از همان دقایق ابتدایی مسابقه مقابل سایپا ، از هواداران واقعی ، پرشمار و متعصب استقلالی می خواهیم که با حضور پرشور و پرتعداد خود در بازی مقابل تراکتورسازی تبریز در روز جمعه یکبار دیگر ثابت کنند که عشق به تیم استقلال و 65 سال تاریخ این باشگاه بازیچه دست عده ای مواجب بگیر و انحصارطلب نخواهد شد .
 4- همچنین از کلیه هواداران تقاضا می کنیم روز جمعه فقط با تشویق نام « استقلال » و نه حتی ما بازیکنان پاسخ محکمی به حاشیه سازان و بدخواهان بدهند.
 5 - متاسفانه در روزهای گذشته عده ای از اشخاص تلاش داشته اند در مصاحبه های مختلف شعارهای عده ای از لیدرهای اخراجی را تحت عنوان صدای « هواداران » استقلال نشان دهند . آنها تا آنجا پیش رفته اند که می خواهند با ترفندهای مختلف به نوعی وانمود کنند که بازیکنان و مدیریت باشگاه استقلال ، هواداران را پولکی خطاب کرده اند اما این دروغ ها و تهمت های بزرگ را ما بی پاسخ می گذاریم چرا که دست این عده از افراد معلوم الحال برای همگان رو شده است .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 36859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =