ایرنا نوشت:

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه دولت یازدهم دولت هیچ جناح خاصی نیست و دولت همه جناح‌هاست، گفت: رئیس جمهوری نیز بارها اعلام کرده که فرد یا جریانی توانمندی خدمت به کشور را دارد، باید بدون در نظرگرفتن گرایش سیاسی به وی میدان داده شود.

سیدمحمود علوی چهارشنبه همزمان با سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به چهارمحال وبختیاری در جمع مردم لردگان، راهبرد دولت یازدهم را میدان دادن به همه جریان‌های سیاسی معتقد به نظام جمهوری اسلامی بیان کرد.

وی با بیان اینکه دولت، اهل پیش افتادن از خط ولایت نیست، افزود: برای دولت تدبیر و امید همه جریان‌های سیاسی چه اصولگرا، چه اصلاح طلب و چه مستقل عزیز هستند.

علوی اضافه کرد: همه باید در اردوگاه نظام و زیر چتر ولایت و رهبری قرار گرفته و به مردم خدمت کنند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دولت یازدهم دست یاری به سوی مردم، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی دراز می‌کند و ترکیب این دولت نیز فراجناحی بودن آن را نشان می‌دهد.

علوی ادامه داد: کشور همیشه از اختلاف‌های سیاسی آسیب دیده است، اگرچه منکر خدمات دولت‌های پیشین نیستیم اما این خدمات می‌توانست با وحدت و رفاقت‌های سیاسی در چارچوب‌های معقول دوچندان شود.

وی در پایان سخنان خود، اعضای دولت را سرباز ولایت خواند و افزود: اگر ولایت تضعیف شود ستون خیمه انقلاب تضعیف شده است و ما این اجازه را نخواهیم داد.

به گزارش ایرنا، وزیر اطلاعات در بدو ورود به شهرستان لردگان با حضور در گلزار شهیدان این شهر، به مقام شهیدان انقلاب ادای احترام کرد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =