بیش از ۷۰ سال از ورود نخستین هواپیمای مسافری به ایران میگذرد و در این میان نام و آوازه خلبانهای ایرانی در بسیاری از خطوط هوایی دنیا پر طنین شده است اما . . .

 

 

 

 

منبع: شبکه خبر

 

24301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام JO ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    206 3
    اقدام سودجویانه ایرلاینهای خارجی یعنی چی؟ چرا عادت به فرافکنی داریم؟ وقتی عرضه نداریم وضعیت اقتصادی مملکت رو سر رو سامان بدیم باید بگیم توطئه خارجیهاست؟ همین اتفاق برای متخصصین نفت، مهندسی، پزشکی و خیلی تخصصهای دیگه افتاده و داره میفته، دلیلش هم فقط در سیستم خود ماست.
  • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    73 6
    کسایی که نمیرن اشتباه می کنن
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    77 1
    بنده به عنوان يك متخصص طراح صنعت نفت وقتى به علت شرايط و تحريمهاى دولت قبل بعد از ١٠ سال از كار بيكار شدم كه اين موضوع باعث از هم پاشيدن زندگى شخصي من هم شد، ولى خوب بعد از يكسال تونستم شغلى با ١٠ برابر درامد در خارج از كشور كار پيدا كنم، ولى خوب زندگى شخصيم رو ديگه هيچوقت نميتونم بدست بيارم، اينقدر ديگران رو توطئه گر و خائن به مملكت فرض نكنيد لطفا.
  • دریانورد IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    68 0
    با سلام در مورد کاپیتانها و افسران دریانورد هم دقیقا همین مورد صدق میکنه.همه روی یک کشتی کار میکنیم یک نوع کار انجام میدیم یک نوع غذا میخوریم تا اونجایی که میدونم رنگ خونمونم یکی هستش اما دریانوردهای خارجی روی کشتی های ایرانی چندین هزار دلار بیشتر از ایرانی ها حقوق میگیرن.و این باعث شده که اکثر دریانوردهای ایرانی تمایل دارن برای شرکت های خارجی کار کنن تا ایرانی .خبر انلاین لطفا در این مورد هم یک گزارش تهیه کنید.کار بسیار راحتی هم هست برید توی یک بندر و از یک کشتی ایرانی و خدمش در این مورد سوال کنید ببینید چی میگن بهتون.
  • آر IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    26 3
    کلا" درهمه مورد اینطوریم . دلا ر میدیم آشغال چینی میخریم به زور به مردم میفروشیم . وتولید رو ساقط میکنیم . درحقیقت چند برابر هزینه میدهیم ولی حاضر نیستیم ازتولید ومردم خودمون حمایت کنیم .
  • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    6 0
    خلبان ها حق دارند واقعا. با این هواپیماهای قراضه ما سالی یکبار می خواهیم سفر هوایی برویم تن و بدنمان می لرزد بیچاره خلبان ها که هر روز دارند با جانشان بازی می کنند.