محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه سینما درباره اتفاقی که در جشن انجمن منتقدان بین آقای میری و خانم زارعی افتاد،به روزنامه اعتماد گفت:



من شنيده بودم كه براي اهداي آن جايزه به خانم زارعي از آقاي ميري دعوت شده است. اما براي خودم موضوع را اين‌گونه تحليل كردم:در گذشته من و رضا مير‌كريمي تا حدودي با خانم معتمد آريا بعد از جريان سفر به امريكا دچار مسائلي شده بوديم. همين انجمن منتقدين براي اهدا جايزه به خانم معتمد آريا از من و ميركريمي دعوت كرد. تصور اين بود كه اين موضوع موجبات اين آشتي را فراهم مي‌كند و اين اتفاق هم رخ داد.

وقتي هم كه شنيدم در جشن انجمن از وي دعوت كردند تا جايزه خانم زارعي را بدهد همين تصور را كردم كه دقيقا اگر موضوع و مساله‌يي هم هست، برطرف شود. در اصل اين اتفاق بدي نبود. اما اينكه چرا آن شكلي برگزار شد به طبع افراد بر مي‌گردد. اما نمي‌دانم چرا آقاي ميري اين‌گونه شروع كرد و خانم زارعي به آن شكل موضوع را تمام كرد. اين قرار بود به يك همدلي و دوستي تبديل شود اما انتهايش چيز ديگري شد.

از آن بدتر اتفاقي بود كه پس از آن شب افتاد. چند روز بعد از اين ماجرا چند نفر از بزرگان كشور با من تماس گرفتند كه چرا اين اتفاق افتاده است. دايره اين موضوع متاسفانه از حد خودش فراتر رفت. حقيقتا سر اين جريان كمي غم به دلم نشست. البته به من هم تهمت زده شد كه انگار اين ماجرا را من راه انداخته‌ام. بيشتر از اين جهت ناراحت شدم كه چرا ما بايد كاري بكنيم كه افرادي از حوزه‌هاي ديگر وارد اين جريان شوند. البته تا جايي كه مي‌توانستم موضوع را مديريت كردم. متاسفانه تحليل از اين موضوع تا جايي پيش رفت كه خيلي از اظهارنظرها ناجوانمردانه شده بود.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    185 9
    بزرگان كشور كارهاي مهمتري ندارند؟
  • بی نام A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    284 3
    چقدر خبر و متنش مبهم بود ما که در جریان نبودیم هیچی دستگیرمون نشد
  • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    35 20
    درود بر مازیار میری
  • رضا IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    12 37
    دم مازیار میری گرم..... خانم زارعی بهتره بروند قسمت دوم چ را بازی کنند