ایرنا نوشت:

وزیر نیرو تاکید کرد : در شرایط سخت کم‌آبی قرار داریم و امیدواریم خداوند به برکت خون شهدا نگاه ویژه‌ای به این کشور داشته باشد و برکات خود را افزونی دارد.

حمید چیت‌چیان روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهید حسن عباس پور و ۵۰۰ شهید صنعت آب و برق در پژوهشگاه نیرو با اشاره به اینکه رزمندگان با کمترین امکانات و تجهیزات وظایف خود را در دوران دفاع مقدس انجام دادند و این درسی برای امروز نیز می‌باشد، گفت: بهره‌وری بالا از درس‌هایی است که شهدا به ما داده‌اند.

وی با بیان اینکه هدف از حضور خانواده معظم شهدا در این جمع تجدید عهد با شهدا است، ادامه داد: ما با دعوت از خانواده‌های شهدا می‌خواهیم به شهدا بگوییم که فراموش‌شدنی نیستند و به همان عهدی که با خدا و شهدا بسته‌ایم ادامه خواهیم داد.

وزیر نیرو اظهار داشت: هدف شهدا حفظ اسلام و آرمان آن‌ها، استقلال و آزادی و مبارزه با ظلم و سربلندی کشور بود و ما نیز با شهدا تجدید عهد می‌کنیم که در همان راه و آرمان‌ها ایستادگی کنیم.

چیت چیان گفت: تکریم یادگاران شهدا یادآور فرهنگ ایثار و فداکاری شهدا است و آموختن و الهام گرفتن از شهدا از درس‌های دیگری است که شهدا به ما داده‌اند.

وی با اشاره به ایستادگی و استقامت شهدا در سخت‌ترین شرایط خاطرنشان کرد: به رغم مشکلات موجود و تنگناها در صنعت آب و برق با الهام از شهدا ایستادگی و پایداری خواهیم کرد و معتقدیم که با این استقامت بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

وزیر نیرو اظهار داشت: ترجیح دادن ارزش‌های انسانی به منافع شخصی از دیگر درس‌های شهدا است و شهادت آمیزه‌ای از عشق و عقل است و معتقدیم جوهره اصلی عشق، خدمت به مردم و کار در راه خدا است.

وزیر نیرو در پایان تاکید کرد: در شرایط سخت کم‌آبی قرار داریم و امیدواریم خداوند به برکت خون شهدا نگاه ویژه‌ای به این کشور داشته باشد و برکات خود را افزونی دارد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    1 0
    وزیر نیرو جان...در لایحه بودجه امسال تاسیسات آب شیرین کن رو حتما و موکدا پیشنهاد بده...ایران کشوری کم آب است...این یه واقعیته....