معاون وزیر نفت خبر داد: توزیع سراسری بنزین یورو 4 از هفته آینده در اصفهان

بنزین یورو 4 از هفته آینده در اصفهان به صورت سراسری توزیع خواهد شد.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از توزیع سراسری بنزین یورو 4 و نفت گاز یورو 3 در کلانشهر اصفهان از هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مهندس عباس کاظمی با اشاره به اینکه از هفته آینده در تمام جایگاه های سوخت شهر اصفهان بنزین یورو 4 توزیع می شود تصریح کرد: این نوع بنزین حاصل تغییر نرم افزاری در واحدهای عملیاتی این پالایشگاه می باشد، که قادر است نیاز روزانه شهر اصفهان به بنزین یورو 4 را تامین کند.

به گفته معاون وزیر نفت با ابتکار مهندسان و متخصصان شرکت پالایش نفت اصفهان با تغییر در کارکرد واحدهای عملیاتی این پالایشگاه روزانه 2.5 میلیون لیتر بنزین یورو 4 و به همین میزان نفت گاز یورو 3 در این پالایشگاه تولید و هفته آینده در شهر اصفهان توزیع خواهد شد.

مهندس کاظمی کاهش آلودگی زیست محیطی در کلانشهر اصفهان را از مهمترین مزایای توزیع این نوع بنزین برشمرد و افزود: با راه اندازی واحد ایزومریزاسیون طرح بنزین سازی این پالایشگاه دربهمن ماه امسال بخش قابل توجه ای از بنزین تولیدی پالایشگاه اصفهان به استاندار یورو 4 ارتقاء خواهد یافت.

۳۹۳۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =