ایسنا نوشت:

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس گفت: نرخ ورودی سالن‌ها و تالارهای پذیرایی برای آخر هفته (پنجشنبه‌ و جمعه) و اعیاد ۳۰۰ هزار تومان و در روزهای عادی ۲۰۰ هزار تومان است.

خسرو ابراهیمی‌نیا در گفت‌وگویی اظهار کرد:‌ براساس استانداردی که در نظر گرفته شده در یک تالار پذیرایی برای هر نفر، یک متر مربع فضای خالص در نظر گرفته شده است؛ به عنوان مثال برای ۳۰۰ میهمان باید حداقل ۳۰۰ متر فضای مفید به غیر از فضای حاشیه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه در تهران به غیر از شمیرانات حدود ۴۰۰ تالار پذیرایی وجود دارد، گفت: اگر سالنی گنجایش ۳۰۰ میهمان را داشته باشد و متقاضی بخواهد که این سالن را به دو بخش تفکیک کند و خانم‌ها و آقایان جدا باشند باید همان هزینه ۳۰۰ هزار تومان ورودی پرداخت شود.

ابراهیمی‌نیا تصریح کرد: نباید با توجه به اینکه سالن به دو بخش تقسیم شده هزینه ورودی دو برابر شود و در این صورت تخلف است و با آن تالار برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: کسانی که شکایتی در این زمینه داشته یا با تخلفی مواجه ‌شوند، می‌‌توانند با شماره‌های اتحادیه 88535255 و 88535256 تماس بگیرند و در کمتر از ۲۴ ساعت به شکایت آن‌ها رسیدگی می‌شود.

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس بیان کرد: حق سرویس تالارها ۱۰ درصد،‌ هشت درصد مالیات بر ارزش افزوده و ورودی سالن ها که ۳۰۰ هزار تومان مصوب شده و تعرفه ارائه بقیه خدمات با توافق مشتری است.

وی یادآور شد: البته ورودی تالارها بسته به میزان ظرفیت سالن‌ها متفاوت است ولی معمولا همان ۳۰۰ هزار تومان است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    10 0
    چی میگی ورودی تالارهای رشت 1میلیونه
  • توحید A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    2 0
    اینجا تو شهر ما خوی هزینه ورودی تالار های درپیتی که مساحتش فوق 150 متر واسه 400 نفره رو میدن 800 تومن تازه مردم از خداشونه بتونن با این مبلغ جاییرو پیدا بکنن// من خودم بخاطره هزینه تالار و این مزخرفات ازدواج نمیکنم بخدا بخش قابل توجهی از هزینه های ازدواج تو شهرستان مربوط به هرینه تالاره