ایسنا نوشت:

نایب رئیس دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: افرادی که مدعی هستند و بحث رفع حصر را مطرح می‌کنند یک مورد را مطرح کنند که در جایی از دنیا عده‌ای آشوب کنند و به جان و مال مردم آسیب بزنند و کسی با آن‌ها کاری نداشته باشد و فقط به آن‌ها بگویند در خانه باشید و تفریحات خود را انجام دهید.

محسن کوهکن در حاشیه مراسم ختم دختر حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی در جمع خبرنگاران با تأکید بر این‌که آقای باهنر فردی تشکیلاتی است، اظهار کرد: روز شنبه و در جلسه‌ شورای مرکزی جبهه که به ریاست آقای باهنر برگزار شد مباحثی مطرح شد و جمع‌بندی صورت گرفت که جبهه هم از این همایش حمایت و هم در آن شرکت نمایند.

وی با اشاره به حضور تعدادی از اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبر در همایش روز شنبه اصول‌گرایان، خاطرنشان کرد: از آنجایی که آقای باهنر گرفتار برخی کارهای دیگر بودند دو تن از نواب ایشان به نمایندگی در جلسه حضور پیدا کردند.

وی در ارزیابی این جلسه با بیان این‌که جلسه خوبی بود، اظهار کرد: ان‌شاألله این جلسه باید در آینده نیز ادامه پیدا کند.

کوهکن همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد چرایی عدم حضور برخی از شخصیت‌های شاخص اصول‌گرایان، در این همایش گفت: زمانی که ما در مورد اصول‌گرایی صحبت می‌کنیم منظور ما سلایق مختلف اصول‌گرایی است و ما جمع سلایق اصول‌گرا را مدنظر قرار می‌دهیم.

وی با بیان این‌که جمع اصول‌گرایان متشکل از ۱۰۰ نفر حقیقی نیست، خاطرنشان کرد: جمع اصول‌گرایان متشکل از تعداد خاصی از افراد اصول‌گرا نیست که ما بخواهیم این‌گونه مطرح کنیم که در جلسه روز شنبه به طور مثال ۱۰ نفر از این تعداد حضور نداشتند بلکه چنانچه ما بخواهیم مجمع شرکت‌کنندگان در این جلسه را مشاهده کنیم درمی‌یابیم که به نوعی از تمامی سلایق اصول‌گرا به اندازه کافی در این جلسه حضور داشته‌اند. حال ممکن است عده‌ای از افراد نیز به علت مرخصی و یا مأموریت در این جلسه حضور نیافته باشند.

نایب رئیس دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه به نظر شما چرا وزارت کشور مجوز برگزاری همایش اعتماد ملی که برخی مسائل در آن مطرح شد را روز گذشته داد، اظهار کرد: گاهی اوقات شرایط به این صورت نیست که مطالبی که قرار است در جلسه‌ای مطرح شود برای دریافت مجوز به طور کامل ارائه شود و معمولا برای دریافت چنین مجوزهایی صرفا کلیات مباحثی که قرار است در این برنامه‌ها مطرح شود ارائه می‌گردد.

وی اظهار کرد: در کل و با توجه به همه صحبت‌هایی که روز گذشته و روزهای گذشته مطرح شده است، باید بدانند کسانی که می‌خواهند به نوعی حضوری مجدد در صحنه داشته باشند باید از فتنه ۸۸ تبری بجویند.

کوهکن با بیان این‌که در هیچ کجای دنیا نیز چنین برخوردی مشاهده نمی‌شود، گفت: این افرادی که مدعی هستند و بحث رفع حصر را مطرح می‌کنند یک مورد را مطرح کنند که در جایی از دنیا عده‌ای آشوب کنند و به جان و مال مردم آسیب بزنند و کسی با آنها کاری نداشته باشد و فقط به آنها بگویند در خانه باشید و تفریحات خود را انجام دهید.

این فعال سیاسی افزود: فکر می‌کنم که این دوستان مقداری راه را اشتباه می‌روند و پیشنهاد من این است که بهترین راه برای آن‌ها این است که بازگردند و حرف خود را با ملت بزنند.

کوهکن در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به پرسشی در مورد ادعای اخیر اعلمی نسبت به پرونده فساد مالی و نقش کوهکن در این پرونده با تأکید بر اینکه حرف‌های اعلمی پایه و اساس ندارد، اظهار کرد: ما مطالبی را که آقای اعلمی مطرح کرده‌اند به صورت کامل جمع‌آوری کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که مطابق قانون مجازات اسلامی علیه وی اقدام کنیم.

وی درباره اعلام شکایت عده‌ای از نمایندگان درباره این پرونده نیز گفت: نمایندگان امضا کننده به اعلمی وکالت داده‌اند اما ایشان از چارچوب مربوط به قوانین وکالت و پرونده خارج شده‌اند و این موضوع قطعا برای وی مسئولیت‌هایی به همراه می‌آورد.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380491

برچسب‌ها