استقلال تهران با نتیجه یک بر صفر فولاد نوین اهواز را شکست داد و به مرحله یک هشتم جام حذفی رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله یك شانزدهم جام حذفی به مصاف فولاد نوین اهواز رفت. استقلالی‌ها در نیمه اول نتوانستند دروازه حریف را باز كنند و با تساوی بدون گل به رختكن رفتند. تساوی در پایان نیمه اول برای استقلالی‌ها نگران‌كننده بود چراكه طی یكی دو روز گذشته تیم‌هایی مثل فولاد، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و سپاهان، مدعی همیشگی جام حذفی، مقابل تیم‌های غیر لیگ برتری شكست خورده و حذف شده بودند.

با شروع نیمه دوم استقلال باز هم ناكام بود و هرچه می‌گذشت، این تیم نمی‌توانست دروازه حریف را باز كند. نزدیك شدن به دقایق پایانی بازی، جسارت فولاد نوین را بیشتر می‌كرد و از طرفی استرس استقلالی‌ها هم بالا می‌رفت. از دقیقه 80 به بعد، اهوازی‌ها با اعتماد به نفس بیشتری به سمت دروازه استقلال حركت می‌كردند و حتی در دقیقه 83 هم محسن فروزان دروازه استقلال را نجات داد. 

مسابقه به دقیقه 90 رسید و همچنان دروازه هر دو تیم بسته بود. داور 4 دقیقه وقت اضافه اعلام كرد تا شاید در این دقایق دروازه یك تیم باز شود. استقلالی‌ها در دقایق پایانی فشار بیشتری می‌آوردند اما فولاد نوین هم خوب دفاع می‌كرد. استقلال در همین 4 دقیقه یكی دو موقعیت خوب گلزنی هم داشت اما موفق به باز كردن دروازه حریف نشد. در لحظات پایانی این 4 دقیقه هم داور برای فولاد نوین یك ضربه كاشته گرفت. مصطفی ماهی این ضربه را مستقیم به سمت دروازه استقلال زد كه توپ به دیوار دفاعی خورد و پس از آن هم داور سوت پایان 90 دقیقه را زد تا كار به وقت اضافه كشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه، استقلال همچنان در زمین كار خاصی نمی‌كرد و حملات آن‌ها بی‌سرانجام بود. 15 دقیقه اول وقت‌های اضافی بدون گل به پایان رسید اما در 15 دقیقه دوم، استقلال كار خودش را كرد و در دقیقه 108 به گل رسید. علیرضا رمضانی بازیكن جوان استقلالی‌ها این گل را زد. پس از این گل فولاد نوین اهواز نتوانست به هدفش كه گلزنی و مساوی كردن نتیجه بود برسد و استقلال با نتیجه یك بر صفر بازی را برد و به یك هشتم جام حذفی رسید. استقلالی‌ها در این مرحله حریف پارسه تهران هستند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =