فارس نوشت:

حضور هادی غفاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ایراد سخنرانی سبب اعتراض دانشجویان از همان ساعات ابتدایی پس از پایان برنامه شد، دانشجویان با تجمع در برابر استانداری خواستار پاسخگویی مسئولان در قبال اتفاقاتی از این دست شدند.

به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، در پی حضور هادی غفاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دعوت انجمن اسلامی این دانشگاه و ایراد سخنرانی، جمعی از دانشجویان این دانشگاه با تجمع و تحصن در برابر استانداری استان فارس خواستار پاسخ گویی مسئولان در این مورد شدند.

عصر روز گذشته هادی غفاری به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع دانشجویان این دانشگاه حاضر و به سخنرانی پرداخت در حالیکه برنامه‌های متعددی در دانشگاه‌های کشور از سوی مسئولان دانشگاه‌ها لغو و اجازه حضور چهره‌هایی همچون شریعتمداری، رسایی، نبویان، همسر شهید علیمحمدی، میرتاجدالدینی در دانشگاه‌ها به آنها داده نشده است.

غفاری در پایان این مراسم در میان اعتراض شدید دانشجویان و تحت حمایت حلقه امنیتی موفق شد سالن را ترک کند.

در پی این اتفاق در دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانشجویان معترض از همان ساعات ابتدایی پس از پایان برنامه با تجمع در برابر استانداری خواستار پاسخگویی مسئولان در قبال اتفاقاتی از این دست شدند.

این تجمع در حالی ادامه دارد که لحظاتی قبل فرماندار شیراز در جمع دانشجویان حاضر شد. دانشجویان اعلام کردند تا زمانی که پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نکنند، تحصن ادامه خواهد داشت.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389013

برچسب‌ها