۰ نفر
۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

رئیس رسانه ملی طی حکمی سعید انبار لویی را به سمت «مدیرکل آرشیوها» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن این حکم بدین شرح است:

«جناب آقای مهندس انبار لویی

نظر به‌مراتب تعهد، تخصص و تجارب مفید و بر اساس ساختار جدید سازمان جنابعالی به‌موجب این حکم به سمت «مدیرکل آرشیوها» منصوب می‌شوید.

وظیفه جنابعالی در این مسئولیت علاوه بر ساماندهی، حفظ و نگهداری بزرگ‌ترین میراث دیداری و شنیداری کشور، ایجاد سازوکارهای لازم برای سرعت بخشیدن به دسترسی برنامه‌سازان رادیویی و تلویزیونی به منابع بی‌نظیر، فاخر و کمیاب آرشیوی است که موجب ارتقاء کیفی خدمات صداوسیما است.

توجه به روزآمدی و بازیابی منابع موجود، پاسخگویی به هنگام به مراجعه‌کنندگان درون و برون‌سازمانی، هماهنگی و ارتباط مؤثر با مجموعه آرشیو‌های سازمان در سراسر کشور، بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین رسانه‌ای در ارائه خدمات، تبدیل منابع آنالوگ به دیجیتال و تهیه نر‌م‌افزار لازم که قابلیت جستجو برای همه منابع سازمان را فراهم کند از عمده انتظاراتی است که می‌بایست با به‌کارگیری نیروهای متعهد و کارآمد برآورده شود.

لازم می‌دانم از خدمات مفید و مؤثر جناب آقای محمدیان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کنم. از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

محمد سرافراز رئیس سازمان»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    33 4
    انبارلوئی کیهان؟
    • بی نام A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
      6 12
      نه. اون محمد کاظمه
  • ســـــــــــــــــــام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    7 61
    آقای سرافراز با انتخاب های هوشمندانشون نشون داده که میشه بهش دلبست...
    • ramin IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
      2 0
      شما هم با این نظرت مراتب ... خودتونو به نمایش گذاشتی جناب سام...
  • رامین A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    2 1
    ایشون همون انبارلویی رسالت هست؟
  • مته به خشخاش A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    4 1
    انبارلویی انبارلوییه، چه کاظم باشه چه سعید. مهم اینه که انبارلوئیه... یعنی طایفه اییلو پسوند طایفه که کارشان انبار آرشیو کردن است.
  • بی نام A1 ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    2 0
    حجت الاسلام محمدیان خبر برکناری خود را مانند سایر مدیران دوره آقای ضرغامی از سایت ها خواندند و متوجه شدند که برایشان جایگزینی معین شده است. این همان شیوه برکناری منوچهر متکی در دوره احمدی نژاد است. چرا مراسم تودیع و معارفه ای برگزار نشده است؟؟؟ چرا اینگونه مدیران را تغییر می دهند؟؟؟ الان تمام مدیران دوره ضرغامی که کنار رفته اند بدون آنکه تکلیفشان مشخص باشد خانه نشین شده اند و حقوق می گیرند جالب آن است که همین صداوسیما به عزل مدیران و وزیران دولت روحانی ایراد می گیرد و می گوید بولدوزری است و جناحی این خبر جای کار کردن دارد.