ایسنا نوشت:

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، ادغام سازمان ملی جوانان با سازمان تربیت بدنی در دولت قبل را اقدامی عجولانه و نادرست دانست.

محمود گلزاری صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: حدود 70 درصد کار در خصوص تفکیک حوزه جوانان از ورزش انجام شده و من امیدوارم در سال 94 سازمان ملی جوانان به معاونت بازگردد.

او گفت: اقدام عجولانه مجلس حدود چهار سال پیش باعث ادغام دو سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی شد. این کار در ظاهر قضیه خوب بود و همه چیز مناسب پیش می رفت اما کم کم نواقص کار خود را نشان داد و امروز، هم نمایندگان منصف مجلس که در این طرح ایده دادند و هم بسیاری از صاحب نظران حوزه جوانان بر این عقیده‌اند که این ادغام عجولانه و شتاب زده بود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، در همین باره گفت: معاونت سازمان ملی جوانان اقتدار خاصی در حوزه جوانان داشت و دارای اعتبارات خوبی بود؛ اما با این ادغام در کنار هفت معاونت دیگر در یک وزارتخانه قرار گرفت و جالب تر اینکه در وزارت ورزش و جوانان کل بودجه ای که به این حوزه و معاونت اختصاص یافته 12 درصد کل بودجه وزارتخانه یا یک هشتم آن است.

گلزاری با بیان اینکه پس از این ادغام در برخی استان ها ساختمان هایی که متعلق به سازمان ملی جوانان بود در اختیار استانداری‌ها قرار گرفت، تاکید کرد: نواقص این ادغام هر روز خود را نشان می دهد و من امیدوارم هرچه سریعتر کار تفکیک این دو حوزه صورت پذیرد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان بارها اعلام کرده که علاقمند به فعالیت این دو حوزه در یک وزراتخانه نیست و تاکید گودرزی بر این است که کار تفکیک هرچه سریعتر انجام شود.

گلزاری با بیان اینکه معاونت نظارت و بازرسی ریاست جمهوری مسئول پیگیری تفکیک این دو حوزه است، گفت: این ادغام به هیچ وجه منصفانه نبود و انتظار ما از رسانه ها این است که درخصوص ضرورت تفکیک جوانان با ورزش فعالیت کنند.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    2 0
    اون موقعی که سازمان مستقل بودید چه گلی به سر جوانان زدید که حالا تو ساختار وزارت ورزش نمیتونید؟ دوباره مستقل بشید و از جیب مردم هزینه کنید و ساختمان بخرید و مدیر استخدام کنید و باز هم همان آش و همان کاسه