باشگاه ذوب آهن همچنان مترصد دریافت مبلغی بابت حق رشد هافبک پرسپولیس از این باشگاه تهرانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال در بخش نقل و انتقالات، هر تیمی که استعداد درخشانی را به فوتبال ایران معرفی کند، بابت انتقال آن بازیکن به باشگاه های دیگر باید 20 درصد حق رشد دریافت کند. 

حالا باشگاه ذوب آهن پیگیر اخذ مبلغی با عنوان حق رشد پیام صادقیان از باشگاه پرسپولیس است. صادقیان زمانی که در رده نوجوانان و جوانان فوتبال بازی می کرد، جذب باشگاه ذوب آهن اصفهان شد و در این تیم توانست خودش را به فوتبال ایران معرفی کند.
این بازیکن که طی دو فصل گذشته انواع و اقسام حواشی از کتک کاری با بازیکنان حریف و یاران خودی گرفته تا فحاشی، مشت زدن به داور، مصاحبه علیه پیشکسوتان، درگیری با مربیان پرسپولیس و... به نام خود ثبت کرده، حالا یک دردسر جدید هم ساخته است. البته این دردسر، ناخواسته بوده ولی به هر حال باشگاه پرسپولیس مجبور است به خاطر این بازیکن، مبلغ گزافی را با برچسب حق رشد، به باشگاه ذوب آهن بدهد. این در حالی است که صادقیان در فصل قبل حتی به اندازه انگشتان یک دست هم بازی تاثیرگذار و به یادماندنی با پیراهن پرسپولیس نداشت و در این فصل هم تنها 2 بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت. در تمام این ماه ها یا محروم بود، یا مصدوم و یا از سوی کادرفنی توبیخ می شد!
سعید آذری مدیرعامل باتجربه ذوبی ها می داند که باشگاهش توانایی گرفتن پول از پرسپولیس را داراست. ذوبی ها که در جام حذفی، پرسپولیس را در تهران حذف کرده بودند، جدا از اینکه در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل هیچ کمکی به پرسپولیس نکردند (به خصوص در مورد جدایی قاسم حدادی فر و محسن مسلمان که مورد نظر حمید درخشان بودند)، حالا می خواهند از این باشگاه تهرانی پول هم بگیرند.
از سوی دیگر مهدی خواجه وند سخنگوی پرسپولیس اعلام کرده دادن حق رشد بازیکنان به باشگاه مرسوم نبوده اما اگر چنین پولی، حق واقعی باشگاه ذوب آهن باشد، آن را بدون حاشیه پرداخت می کنند.
باید دید دردسرهای صادقیان برای باشگاه پرسپولیس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =