نوه امام راحل گفت : رمز بقاء انقلاب، دوری از منیت ها و گذشتن از خود است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن خمینی» در دیدار استاندار و مدیران قم با وی، گفت: منیت در فلسفه سیاسی امام خمینی(ره) هیچگاه جایگاهی نداشته است.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی چیزی جز مردم نبوده است، گفت: جامعه چیزی جز افراد نیست و اگر بخواهیم جامعه ای پرتوان، موفق و پاک داشته باشیم باید از خودمان شروع کنیم.

او با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات بارز استاندار قم، ایثار، از خود گذشتگی و پرهیز از خودبینی را ویژگی لازم برای مدیران در نظام اسلامی دانست و گفت: مسوولان باید برای پیشرفت و اعتلاء کشور، همه امور را در سطح کلان ببینند تا مشکلات کشور که البته بسیاری از آن ها ناشی از توطئه دشمنان است از بین برود.

استاندار قم نیز دراین دیدار گفت: علی رغم تلاش دشمنان برای به فراموشی سپردن حادثه تاریخ ساز ورود امام راحل به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی، نام امام خمینی(ره) هنوز در دل های مردم ایران و آزادگان و مستضعفان جهان زنده است.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدصادق صالحی منش» گفت: ملت ایران حکمت و فلسفه اسلام ناب محمدی و شجاعت، فداکاری و ایثار را از رهبر کبیر انقلاب الگو گرفته است.

او پایه گذاری انقلاب اسلامی در ایران و تثبیت حکومت مقتدر را از الطاف خداوند به ملت ایران دانست و گفت: رهبر کبیر انقلاب در شرایطی که همه ابزار در دست دشمن بود، با ایمان به خدا و پشتوانه ملت نظام طاغوت را سرنگون کرد.

او با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی امید را در بین مسلمانان جهان گسترش خواهد داد، بیان کرد: امروز با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، کشور ایران شکوفاتر از قبل در جهان در حال درخشش است.

صالحی منش با اشاره به استقرار دولت تدبیر و امید با رای مردم، پیوند واتحاد دولت و ملت را وصف ناپذیر خواند و گفت: اعضای دولت خود را سرباز امام و ولایت دانسته و در راستای پیشرفت و اعتلای جامعه اسلامی تلاش می کنند.

دیدار مدیران استان قم با حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن خمینی»، به مناسبت سی و ششمین سالگرد ورود تاریخی امام خمینی(ره) به ایران صورت گرفت.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =