150 شاکی برای پرونده کلاهبرداری 150 میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که از سال 84 اقدام به کلاهبرداری در این استان کرده و بیش از 150 شاکی داشت خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین-استان البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار «کامراني صالح» در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت شکايت هاي متعدد از شخصي به نام ( ح - م ) به اتهام کلاهبرداري و فروش مال غير ،شناسايي و دستگيري اين فرد در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي استان البرز قرار گرفت .

وي افزود: ماموران پليس امنيت عمومي ابتدا با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي و پليسي سر نخ هايي از پاتوق ها و مخفيگاه هاي اين فرد در مناطق مهدي آباد ، ملک آباد ، کيانمهر، مهرشهر و عظيميه بدست آوردند.

سردار کامراني صالح گفت: با شناسايي مخفيگاه ها و محل هاي تردد متهم و اطمينان از حضور اين فرد در يکي از مخفيگاه هاي خود در کيانمهر کرج ، ماموران در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي وي را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان البرز با اشاره به تعداد شاکيان اين پرونده گفت : در بازجويي هاي پليسي ، اين متهم اعتراف کرد که از سال 84 اقدام به کلاهبرداري و فروش مال غير به بيش از 150 نفر کرده است.

سردارکامراني صالح افزود : برابر بررسي کارشناسان مبلغ کلاهبرداري 150 ميليارد ريال تخمين زده شد .

متهم با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =