سفر رئیس جمهوری ترکیه به ایران در شرایطی انجام شد که در هفته های گذشته اظهارات او درباره ایران علامت سوال هایی را ایجاد کرده بود.

سفر رئيس جمهوري ترکيه به ايران در شرايطي انجام شد که در هفته هاي گذشته اظهارات او درباره ايران علامت سوال هايي را ايجاد کرده بود. اردوغان در مصاحبه اي که با فرانس 24 داشت، درباره نقش ایران در تحولات یمن گفت ایران جنگ نیابتی در یمن به راه انداخته است. مسئله اکنون به صورت تقابل بین شیعه و سنی درآمده است که ما اکنون انتظار آن را نداشتیم. ما خواستار آن هستیم که این وضع خیلی سریع تغییر کند و نیروهای خارجی باید از یمن خارج شوند.اینجا را ببینید.

رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ متنی انتقادی درباره تجاوز پلیس عربستان سعودی به دو نوجوان ایرانی منتشر کرده است.اینجا را ببینید.

سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه پیگیری‌های دستگاه دیپلماسی کشور و سازمان حج و زیارت تا اشد مجازات دو مأمور فرودگاه جده ادامه خواهد داشت، به تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته درباره پیگیری ماجرای قصد تعرض دو مامور سعودی به دو نوجوان عمره‌گزار ایرانی پرداخت.اینجا را ببینید.

آیت الله مکارم شیرازی به حادثه ناگوار فرودگاه جده واکنش نشان داد و گفت: ما نمی خواهیم مساله تحریم عمره را پیش بکشیم، اما آیا باید به هر قیمت رفت و به هر ذلتی تن داد؟اینجا را ببینید.

احمد مهرانفر بازیگر سریال «پایتخت» در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به سفر سارا و نیکا، دو قلوهایی که در این سریال نقش دختران «نقی» را بازی می‌کردند به خارج از کشور نوشت: «به دلیل سفر «سارا و نیکا» به خارج از ایران، برای ساخت سری چهارم سریال پایتخت به دوقلو دختر همسان حدود سن ۱۲-۱۰ نیازمندیم...»اینجا را ببینید.

کرلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به فدراسیون فوتبال رفت. جلسه ای که موضوعش بحث قرارداد مرد پرتغالی است.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408126