حسین عبدی انتظار داشت پس از جدایی حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از آنكه حمید درخشان از سرمربیگری پرسپولیس استعفا كرد، با توجه به اینكه زمان زیادی تا پایان فصل باقی نمانده بود حسین عبدی انتظار داشت سرمربی تیم شود. او كه فكر نمی‌كرد نژادفلاح با یك روز مذاكره بتواند برانكو را به ایران بیاورد و تصورش این بود كه مذاكره با این مربی بیش از این‌ها طول خواهد كشید، خودش را سرمربی تیم می‌دانست. عبدی همچنین تصور می‌كرد كه برای مدیران باشگاه از نظر مالی به صرفه نیست كه یك مربی خارجی را برای حدود 10 مسابقه استخدام كنند؛ آن هم در شرایطی كه پرسپولیس عملا نه شانس قهرمانی دارد نه شانس كسب سهمیه آسیا.
با این حساب عبدی فكر می‌كرد كه سرمربی پرسپولیس خواهد شد و در ایده‌آل‌هایش هم به این فكر می‌كرد كه اگر در مدت باقی مانده نتایج خوبی بگیرد، فصل بعد هم سرمربی خواهد بود. اما رویای او زمانی فروریخت كه نژادفلاح در تمرین روز یكشنبه پرسپولیس حاضر شد و گفت كه در صورت قطعی شدن جدایی درخشان، برانكو گزینه اصلی سرمربیگری تیم است. عبدی همان شب مصاحبه‌ای كرد و گفت كه نژادفلاح نباید این حرف‌ها را می‌زد. عبدی انتظار داشت كه نژادفلاح، خودش را به عنوان سرمربی تا پایان فصل معرفی كند.
چند روز بعد نژادفلاح مجددا در تمرین پرسپولیس حاضر شد و گفت برانكو از این به بعد سرمربی پرسپولیس است و مایکل پانادیچ همبازی اسبق مهدی مهدوی کیا در هامبورگ که در همه سال های اخیر دستیار اول برانکو بوده، در پرسپولیس هم دستیار اول خواهد بود. با این حرف‌های نژادفلاح، نه تنها رویای سرمربیگری عبدی خراب شد بلكه او متوجه شد دستیار اول سرمربی هم نخواهد بود. این اتفاقات باعث شد كه عبدی در جریان تمرین روز پنجشنبه پرسپولیس قهر كند و به رختكن برود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =