ایمنی و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در بخش‌های صنعتی یکی از راهکار‌های اجرایی مورد نیاز در زمینه حفظ و حراست از سرمایه‌گذاری‌ها و نیرو‌های انسانی فعال در شهرک‌ها و واحد‌های صنعتی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین-البرز و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی البرز،گودرز رضایی ،مدیر عامل شرکت با بیان اینکه نقش ایمنی و پیشگیری در زمینه ایمن‌سازی فعالیت واحد‌های صنعتی باید پر‌رنگ‌تر شود، تصریح کرد: حفظ و صیانت از منابع انسانی و مالی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های تمام مجموعه‌های فعال در سطح جامعه است.
وی با تاکید بر اینکه البرز از استان‌های پیشگام در راستای ایمن‌سازی و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده است، ادامه داد: بخشی از بودجه‌های در نظر گرفته شده برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به اجرای مباحث ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در این شهرک‌ها اختصاص داده شده است.البته بحث ایمنی و بهداشت شهرک‌ها و واحد‌های صنعتی نیز در این بخش مورد توجه قرار می‌گیرد.
رضایی خاطر نشان کرد: این شرکت با احداث و راه اندازی ساختمان آتش نشانی در ناحیه صنعتی کوثر به مساحت 230 متر مربع و به همراه خرید یک دستگاه خودرو آتش نشانی با اعتباری بالغ بر 730 میلیون تومان و همچنین با تکمیل و راه اندازی ایستگاه آتش نشانی شماره 2 شهرک صنعتی اشتهارد در حدود 180متر مربع به همراه خرید خودروی آتش‌نشانی هزینه انجام شده در سال 93 حدود510 میلیون تومان به شرکت‌های خدماتی شهرک تحویل داده شد.

وی گفت: ارائه آموزش به نیرو‌های فعال در این شهرک‌ها و تجهیز کارگاه‌های آموزشی در راستای ارتقای ایمنی شهرک‌ها امری مهم و ضروری و از وظایف شرکت‌های خدماتی است . 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =