ایرنا نوشت:

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای موفقیت آمیز و تحقق کامل طرح ملی سلامت دهان و دندان نیازمند زمان است.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از بیمارستان 160 تختخوابی تالش در جمع خبرنگاران گفت: طرح ملی سلامت دهان و دندان برای ایرانیان زیر 12 سال هدف گذاری شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از بیماری ها از عدم توجه به سلامت دهان و دندان ناشی می شود، افزود: ما امیدوار به تحقق این طرح در مدت زمان کوتاه بودیم ولی با توجه به محدویت منابع اجرای کامل این طرح نیازمند زمان و نیز توافق کلی با نهادهای مربوط است.

وی اضافه کرد: امید داریم در راستای اجرا و به ثمر رسیدن کامل این طرح منابع بیمه ها نیز بیش از پیش تقویت شود.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه های دیگر طرح تحول نظام سلامت با همراهی مردم به پیش می رود ، گفت: خبرهای خوبی از برنامه های آتی طرح تحول سلامت در سالگرد آغاز اجرای این طرح در سال جاری برای مردم ایران اسلامی داریم.

وی ادامه داد: امید داریم طرح تحول نظام سلامت با همراهی مردم برای همیشه ادامه پیدا کند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در ادامه درخصوص پروژه بیمارستان 160 تختخوابی تالش گفت: طبق هماهنگی انجام گرفته با وزیر راه و شهرسازی، با تامین اعتبار شاهد به بهره برداری رسیدن بیمارستان 160 تختخوابی تالش در سال 95 خواهیم بود.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بیمارستان در حال تاسیس تالش یک بیمارستان استاندارد است ، افزود: در صورت تامین به موقع اعتبار شاید زودتر از وقت موعد نیز این بیمارستان تکمیل ، تجهیز و در نهایت تحویل مردم تالش شود.

بیمارستان 160 تختخوابی تالش در چهار طبقه به مساحت 34 هزار متر مربع در ورودی شهر تالش در حال ساخت است.

این بیمارستان شامل بخش های مختلف درمانگاه، اورژانس، آزمایشگاه، اتاق عمل، اتاق زایمان، بستری زنان و زایمان، بخش جراحی، بستری کودکان، استریل مرکزی، سی.سی.یو و آی.سی.یو است.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در پانزدهمین سفر استانی دولت، میهمان گیلانیان هستند.

شهرستان 190 هزار نفری تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =