دولت قبل کار های نیمه تمام زیادی روی دست، دولت تدبیر و امید، گذاشته است و ما را به مردم متعهد وبدهکار کرده است. این انتقاد از سوی استاندار البرز در نشست صمیمانه او با اهالی فرهنگ و هنر با استاندار البرز مطرح شد.

سحر عادل خبرآنلاین- البرز: حميد طهايي پس از شنيدن صحبت هاي اهالي فرهنگ و هنر، افزود: استان تازه تاسيس البرز مشكلات زير ساختي فراواني در زمينه فرهنگ و هنر و ساير موضوعات دارد و ما موظف هستيم حل معضلات هنرمندان و فعالان فرهنگي را در اولويت قرار دهيم.
وي گفت: مشكلات هنرمندان البرزي را به خوبي مي دانم، ولي دولت قبل كار هاي نيمه تمام زيادي روي دست، دولت تدبير و اميد، گذاشته است و ما را به مردم متعهد وبدهكار كرده است، از اين رو استان با مشكلات اساسي زير ساختي در بخش هاي مهمي رو به رو است، كه هر چه سريع تر بايد چاره اي انديشيده شود.
اين مسئول با اشاره به نداشتن سالن اجتماعات مناسب براي اين گونه نشست ها، اظهار داشت: براي رفع مشكلات بخش فرهنگ و هنر، همه ارگان ها و دستگاه هاي اجرايي بايد دخيل باشند، تا به مرور، امكانات زير ساختي اوليه فراهم شده و سپس به تقويت آنها پرداخته شود.
وي با اشاره به تعيين بودجه استان و اختصاص امكانات خوبي براي اين بخش، گفت: بايد از امكانات موجود به بهترين شكل و با مديريت درست استفاده كرد و نياز مردم در جامعه در نظر گرفته شود.
طهايي افزود: بسياري از استان هاي كشور با توجه به پتانسيل و ظرفيت ها، نامگذاري شده اند، ولي استان البرز با تمام امكاناتي كه دارد، هنوز لقبي در شان خود ندارد، بنابراين شايسته است كه مسابقه اي در سطح ملي برگزار شده و بر اساس توانايي هاي استان، لقبي برگزيده شود.
در حاشيه اين نشست كه با سالروز تولد، مدير كل فرهنگ و ارشاد مصادف بود، هديه اي كه از سوي هنرمندان در نظر گرفته شده بود با دستان استاندار البرز به موسي حسيني كاشاني اهدا شد، از طرفي نيز تعدادي از هنرمندان، براي قدرداني از حضور استاندار آثار هنري خود را به او هديه كردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =