آموزش اسکتبارستیزی توسط معلمان در کشور نهادینه می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: آموزش روحیه ایثار، از خودگذشتگی، ظلم ستیزی و اسکتبارستیزی توسط معلمان در کشور نهادینه می‌شود و باید نسبت به این مسأله اهتمام داشت.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در مراسم یادواره شهدای فرهنگی استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل سالن امام علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: ما پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس را مرهون خون شهدا هستیم.
وی با بیان اینکه معلمان و اهالی علم و دانش تربیت نفوس انسان‌ها را بر عهده دارند، افزود: معلمان بخشی از وظایف الهی پیامبران را در جامعه اجرایی می‌کنند.
امام‌جمعه کرج با تاکید بر اینکه قلم و بیان معلمان از خون شهدا بالاتر است، خطرنشان کرد: معلمان پرورش‌دهنده انسان و شهدا هستند.
آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه آموزش روحیه ایثار، از خودگذشتگی، ظلم ستیزی و اسکتبارستیزی توسط معلمان در کشور نهادینه می‌شود و باید نسبت به این مسأله اهتمام داشت، تصریح کرد: بسترسازی این دسته موارد در جامعه سبب تامین امنیت و آرامش می‌شود.
وی در جوار پیکر شهید تازه تفحص شده" شهید دباغچی" با بیان این مطلب که باید قدردان خون پاک شهدا باشیم، افزود: تمام قطعات بدن شهدا اعلام آمادگی، مردانگی، عزت و شرف می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در البرز با اشاره به اینکه سه ماه مبارک رجب، شعبان و رمضان فرصت مناسبی برای پاکسازی روح و جسم آدمی است، گفت: امید است رویش معنویت را در این ماه‌ها شاهد باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =