افتتاح مراکز اداری امدادی هلال‌احمر در استان کرمانشاه

سه مرکز اداری امدادی هلال‌احمر امروز با حضور مسئولان استانی در شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، پاوه و کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از فارس، مرکز اداری امدادی جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه عصر امروز با حضور استاندار، فرماندار کرمانشاه و مسئولان استانی افتتاح شد و دو مرکز دیگر نیز در شهرستان‌های پاوه و اسلام‌آباد غرب به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در این خصوص اظهار کرد: مرکز اداری امدادی هلال‌احمر کرمانشاه با زیربنای یک هزار و 700 مترمربع در سه طبقه و مراکز شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و پاوه هر کدام داری زیربنای 900 مترمربع بوده که برای افتتاح این سه مرکز هفت میلیارد تومان اعتبار از محل سفر مقام معظم رهبری به استان هزینه شده است.

عادل شفیعی با بیان اینکه دو پروژه امدادی اداری نیز در شهرستان‌های سنقروکلیایی و کنگاور در دست احداث است، افزود: این پروژه‌ها تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ارائه خدمات نیازمند تجهیزات و امکانات لازم بوده و با توجه به گستردگی فعالیت‌های امدادی هلال‌احمر، مراکز اداری امدادی با متراژ بالایی در استان به بهره‌برداری رسیده‌اند.

به گفته وی، مرکز اداری امدادی شهرستان کرمانشاه به‌عنوان یک شعبه فعال استان در راستای خدمات‌رسانی مطلوبی گام برمی‌دارد و با افتتاح این مرکز که مجهز به کارگاه‌های آموزشی، اتاق مدیریت بحران و لوازم تخصصی است، نیروهای امدادی داوطلب در کوتاه‌مدت جذب می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه یادآور شد: مرکز اداری امدادی هلال‌احمر اسلام‌آباد غرب در سال 48 احداث و سال‌ها ناتمام مانده بود که با سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان، اعتبارات جدیدی برای تکمیل آن در نظر گرفته شد.

شفیعی با بیان اینکه مرکز اداری امدادی اسلام‌آباد غرب در دو طبقه با متراژ 900 مترمربع احداث شده، گفت: اتاق مدیریت بحران، کلاس‌های آموزشی و تجهیزات لازم در این مرکز به‌طور کامل وجود دارد.

به گفته این مسئول، شهرستان پاوه نیز به‌دلیل داشتن موقعیت استراتژیکی نیازمند یک مرکز اداری امدادی مجهز بود و امروز این مرکز با متراژ 900 مترمربع در دو طبقه و با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =