مهدی رحمتی یکی از بازندگان بزرگ این فصل لیگ برتر فوتبال ایران بود.

سهیل حاجی میرخمسه؛ مهدی رحمتی وتجربه یک فصل کابوس وار.فصلی که دور از استقلال،دور از تیم ملی و دور از خیلی چیزهای دیگر بود. بدون شک حالا که لیگ برتر چهاردهم به اتمام رسیده است می توان لقب یکی از بازنده های بزرگ را به سید داد.بازیکنی که شاید یکی از سنگین ترین قراردادها را با پیکان بسته باشد و پیش خودش هم بگوید درآمد خوبی داشته اما بدون شک خود رحمتی هم می داند که چرا می توان به او لقب بازنده را دارد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او که سر گرفتن یک تصمیم احساسی تیم ملی را از دست داد و دیگر هرگز در لیست کروش قرار نگرفت اولین اشتباه را همان جا انجام داد. بهانه برای استراحتی بی موقع که رحمتی را از جایگاه اصلی اش دور کرد. آنقدر دور که خود سید هم دیگر بی خیال شد و با توجه به اخلاق خاص کروش دیگر تلاشی نکرد تا بتواند مرد شماره یک تیم ملی باشد.
سید اما دومین اشتباه را زمانی انجام داد که به تیم پیکان پیوست.تیمی که در ابتدای فصل میلیاردی خرج کرد،بازیکنان میلیاردی گرفت و هدفش قهرمانی در لیگ برتر بود! اما این تیم با همه ستارگانش یک راست راهی دسته اول شد.اتفاقی که شاید خود ستاره ها هم آن را باور نمی کردند اما پیکان واقعا سقوط كرد.
سیدمهدی رحمتی را حالا می‌توان بازنده بزرگ این فصل لیگ برتر دانست. او كه تا همین سه سال قبل مرد شماره یك دروازه‌های فوتبال ایران بود و هیچ كسی را بالاتر از خودش نمی‌دید، حالا در جایگاه یك دروازه بان درجه دو یا حتی درجه سه قرار دارد. حالا فقط نام مهدی رحمتی است كه بزرگ مانده و جایگاه او به شدت در فوتبال ایران افت كرده است. او دیگر نه در تیم ملی جا دارد، نه حتی در تیم‌های معمولی لیگ برتر. او دروازه بان یكی از ضعیف‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است كه با تیم خود به لیگ یك سقوط كرده.
گرچه رحمتی از پیكان جدا می‌شود و قطعا برای فصل آینده هم مشتریانی در لیگ برتر خواهد داشت، اما نه تنها دیگر نمی‌تواند جزو گران‌ترین فوتبالیست‌های لیگ ایران باشد، بلكه محبوبیت خود را هم تا حدود زیادی از دست داده است. محبوبیت او شاید زمانی از دست رفت كه در بازی آخر پیكان، پیراهن قرمز پوشید. این سومین اشتباه مهدی رحمتی بود كه به شدت از محبوبیت او كم كرد. حالا اگر قلعه‌نویی هم برود و شخص دیگری سرمربی استقلال شود، رحمتی به سختی می‌تواند دوباره بازیكن استقلال شود. اگر هم سرمربی استقلال شود، به سختی می تواند دوباره محبوبیت خود را بین هواداران بازیابد.
خبری كه روز گذشته خبرآنلاین از قرمزپوش شدن مهدی رحمتی منتشر كرد، با واكنش كاربران مواجه شد. یكی از كاربران برای رحمتی نوشته است: «می‌خوام صدسال سیاه نیاد استقلال، همونطور که تو تیم ملی جایی نداره تو استقلال هم جا نداره.» كاربر دیگری هم برای او نوشته: « بهتر بره پرسپولیس دیگه آخراشه.» این نظرات و نظرات دیگری كه كاربران نوشته اند نشان می‌دهد رحمتی دیگر بین استقلالی‌ها هم جایگاهی ندارد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =