انگار این دعوا تمامی ندارد، با وجودی که ده ها هزار بار خبر مربوط به کسر 5هزار تومان از حساب بانک ملی توسط مخاطبان خوانده شد، دعوای موافقان و مخالفان این کار بانک ملی تمام شدنی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از لحظه ای که بانک ملی، پیامک داد 5هزار تومان از حساب مشتریانش کسر کرده، تا همین لحظه، مخاطبان خبرآنلاین زیر اخبار مرتبط و بعضا غیرمرتبط کامنت میگذارند و درباره این کار اظهار نظر می کنند.
هنوز عده ای از مشتریان بانک ملی می گویند: کسر 5000 تومان خیانت در امانت است و البته در مقابل هم عده ای از صاحبان حساب به بقیه همبانکی هایشان می گویند برای 5 هزار تومان شلوغ بازی درنیاورید، ارزش ندارد. عده ای هم می گویند بانک به آنها خبر داده بود و کار غیرعادی نکرده است.
در این بین، برخی از وکلای دادگستری هم به خبرآنلاین گفته اند این کار را خیانت در امانت می دانند و به زودی شکایتی از مدیران بانک ملی را تقدیم دادگستری می کنند.
البته بازار متلک و جوک ساختن هم که این روزها کسب و کار عده ای از هموطنان شده، سر این موضوع حسابی داغ است. حتی کاریکاتوریستها هم بی کار ننشسته اند و این قصه را به زبان طنر تصویر روایت کرده اند.
بانک ملی هم ترجیح داد توسط فاطمی اردکانی عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران پشت پرده پیامک بانک ملی و کسر مبلغ 5000 تومان را به مردم بگوید.
البته باز هم این مسئول بانک مرکزی برای "تنویر افکار عمومی" توضیح داد که چون بانک ها کارمزد دریافت نمی کنند، مجبورند کارمزد هزینه ارسال پیامک بانکی را اخذ کنند.


پولمان را کجا بگذاریم؟
یکی از مخاطبان درباره موضوع کسر 5هزار تومان، چیزی نوشته که چندان باور پذیر نیست. او کامنت گذاشته: "من امروز 30 میلیون تومان از پولم رو از بانک ملی به یک بانک دیگه منتقل کردم." که البته تعداد زیادی این حرف او را با زدن علامت + تایید کرده اند.
"رامین" هم نزدیک به این مضمون را در کامنت دیگری گذاشته که البته برای او آرزوی عاقبت به خیر شدن داریم چون از کامنتش بوی خطر می آید: "من که خیلی وقته از بانک ملی به یک بانک خصوصی مهاجرت کردم. هم سیستمش بهتره هم خیلی مشتری مدار هستند و احترام میگذارند. مردم باید پولشونو از این بانکهای قدیمی و پرادعا بیرون بیارن تا حساب کار دستشون بیاد."
خواننده دیگری هم خیال همه صاحبان حساب را با این پیشنهاد قدیمی تخت کرده: "باید پولها رو تو متکا نگه داریم نه توی بانک!"
مخاطب دیگری به نام "کیا" هم پیشنهادی داده که ظاهرا این روزها عملی و بسیار کم هزینه تر از پیامک تغییر موجودی حساب است: چرا بانکها از سرویس وایبر وواتزآپ وغیره که سرعت بیشر از sms دارند ومجانی هستند استفاده نمیکنند.مگر ریگی در کفششان است که برای چند sms ماهانه 10000 تومان یا 5000 تومان کم کنند

 

اظهارنظر صاحبان حساب موافق و مخالف

ولی بحث اصلی که بین مخاطبان خبرگزاری ما درگرفته، موضوع نگهداشتن جای پولها نیست. بلکه قصه در این است که آیا بانک مرکزی حق داشته این کار را بکند یا نه. دو گروه در خبرآنلاین در این ارتباط کامنت گذاشته اند. اول، گروهی که می گویند بانک مرکزی خیانت در امانت کرده و دیگر، گروهی است که معتقدند برای 5 هزار تومان نباید این همه کافه را به هم ریخت و شلوغ بازی درآورد.
مخاطب، حساب و کتاب بانک ملی را اینطور روی دایره ریخته که: هر جور که بخوای حساب کنی 10000 تومان برای یک سال خیلی زیاده. من در ماه نهایتش 4 تا تراکنش دارم که در سال میشه 120 تا. با احتساب 25 تومان برای هر تراکنش میشه 1200 تومان. بانک ملی دنبال یک منبع درآمد جدیده.
یک مخاطب دیگر که پیداست به شدت از دست سود وامهای بانکی عصبانی است، نوشته: این همه سود حساب های قرضه الحسنه را می خورند بس نیست چراعقل تان کارنمیکند شخصی که حساب قرضالحسنه باز میکند پولش نیز باید بطور قرض الحسنه به دیگران وام داد وفقطکارمزد گرفت آیا انصاف است این همه حساب قرضالحسنه که حقوق به آن واریز می شود ویاسپرده مردمی به قرض الحسنه بس چرا متقضیان ازدواج این همه انتظار میکشند لطفا جواب دهید
ولی مخاطب دیگری که خود را کارمند بانک ملی معرفی کرده، اینطور از محل کار خود دفاع کرده: من كارمند بانك ملي ايران هستم. از قبل از عيد توي سايت رسمي بانك ما اعلام شده بود اين موضوع و در تمامي شعب هم اطلاع رساني با كاتالوگ و روي بورد هاي آگهي انجام شده بود. كلا ما همه جور خدماتي را مفت و مجاني مي خواهيم اگر كسي نمي خواست با پيامك گردش حسابش به او اطلاع داده شود كافي بود به شعبه ي متبوع دستور قطع پيامك ميداد. حالا نگوييد پول مفت مردم را ميگيريد و در قبال خدمتي اين چنيني پول ميگيريد چون ديگر هيچ كس پول مفت به بانك نميدهد و احد الناسي ديگر پيدا نميشود كه در حساب جاري قرض الحسنه ي خود وجه نگهدارد بلكه بلافاصله به سپرده ي كوتاه مدت منتقل نموده و بانك از بابت سپرده ي حداقل كوتاه مدت كلي سود به سپرده گذار مي پردازد. سودي هم كه از بابت تسهيلات اعطايي مي گيريم مصوب بانك مركزي است
یک مخاطب هم خود را "مبارز" نامیده، با لحن طنزی اعتراضش به بانک را اینطور می گوید: شما باید به منه مشتری زنگ میزدی یا پیامک میدادی و اعلام میکردی ما میخاهیم بابت پیامک5000تومان پول برداریم منم میگفتم برای حساب خالی پیامک میخام چیکار قطعش کنین 10000تومانه ته حسابمو دست نزنین واسه روز مبادا که داشتم از گشنگی میمردم چنتا نون خالی بخرم بخورم
مخاطب دیگری هم اعتراض کرده که: نه تنها بانکها بلکه همه موسسات و سازمانهای دولتی چشم به جیب مردم دوخته اند. نمی دانم چه به مردم داده اند که نمی توانند پس بگیرند. آخر این چه تفکری است؟ این چه نوع بانکداری است؟ این چه امانت داری است؟ پیشنهاد می شود خبر آنلاین در این باره نظر مراجع تقلید پرسیده شود..
خواننده ای به نام احمدرضاطاهری هم خود را وکیل بانک ملی پنداشته یا خواسته مانند خبرنگاران اطلاع رسانی کند که نوشته: باسلام کسانیکه می خواهند از خدمات پیامکی حساب خود ساپتا استفاده ننمایند تا پایان خردادفرصت دارندباارسال عدد1به 100064140 از طریق همان شماره مبایلی که مبلغ 50000ریال کسر شده ارسال نمایند تا مبلغ 50000ریال به حسابشان باز گرددلطفا" اطلاع رسانی شود. شتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری فقط از طریق ارسال عدد 1 به شماره 100064140 اقدام به انصراف از خدمت مزبور نمایند مبلغ آبونمان کسر شده 50000 ریال به حساب آنان برگشت داده خواهدشد..
مهدی هم اینطور به بانک ملی تشر زده که: بدعت بدی راه انداختند که تاثیر خود را در معاملات روزمره در میان مردم و حتی ارگانهای دولتی میگذارد و هرکسی اموال و دارایی دیگران را برای خود محق بداند و این اجازه را به خود بدهد دست تو جیب دیگران بگذارد؟
ولی محمد در جواب او نوشته: والا دروغ چرا برا من قبلش پیامک اومد.
مخاطب دیگری هم به همبانکی هایش بند کرده که چرا برای کسر 5 هزار تومان شلوغ بازی درمی آورند، آن هم با این کامنت: بابا خجالت بکشید برا 5هزار تومان خودتون کشتید . . بانک ملی از5ماه پیش اعلام کرد چناچه بخواهید برای حسب شما نزد بان ملی پیامک بیاید موافقت یا مخالفت خود را اعلام کنید حالا چرا فکر می کنید بانک ملی سرخود از حساباتان برداشت کرده.می خواستید موافقت نکنید.

مخاطب دیگری هم حق را اینطور به جانب بانک داده: شاید برای همه پیامک ارسال نشده. ولی برای من پیامک اومد که سالی 10000 تومن هزینه داره. اگه نمیخوای با ارسال یه کد غیرفعالش کن. که من غیرفعال نکردم چون برام مهم بود. ولی من اگر جای مدیران این بانک بودم بیشتر این قضیه را بررسی میکردم. شما این همه از گردش حساب مردم درآمد دارین، زورتون میاد یه خدمت به این کوچیکی را به رایگان بدین؟؟ هزینه اینو میذاشتین به جای پول تبلیغاتتون به نظرم ضعف مدیریت کلان این بانک اینجا بسیار مشهوده و هزینه این بی اعتمادی خیلی خیلی سنگین شد.

یک مخاطب آینده نگر هم از الان به فکر نوروز بوده و اینطور به بانک ملی تکه انداخته: مردم ناراحت نباشند، عیدی شان را پیشاپیش از حساب شما برداشته اند.

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    397 7
    5000 تومن واسه مشتری ممکنه زیاد نباشه ولی واسه بانک میلیاردها تومن میشه. این یعنی سواستفاده
    • روحيه IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      109 8
      جالبه يكي از سايتهاي اقتصادي هم در تعريف و تمجيد از اين بانك ، عذرخواهي اينان از مردم رو نهايت مشتري مداري و فهم و شعورشون دونسته ، نوشدارو پس از مرگ سهراب
    • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      126 3
      اصلا موضوع 5 هزار تومن یا 5 میلیارد نیست، بحث بدعتیه که گذاشتن، یعنی اگه هر وقت کسی بدهی داشته باشه میشه از حسابش پول برداشت، اینجوری دیگه بانک امنیت نداره، یهو میری میبینی حسابت خالی شده ، ضمنا موضوع دیگه سر عدالته، وقتی کسی حسابش 10 هزار تومن داره و هیچ تراکنشی هم نداشته چرا باید 5 هزارتومن از حسابش کم بشه، مادر من حسابی داشت که 120 هزار تومن داخلش بود و بیش از یک سال هیچ تراکنیش نداشت، 5 هزار تومن برای چه چیزی از حسابش کم شد، تنها پیامکی که رو اون حساب اومد پیامک کم شدن همین 5 هزار تومن بود، به هر حال من که به شخصه حسابامو از بانک ملی منتقل کردم به بانک خصوصی
    • بی نام RO ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      59 2
      این خدماتیه که باید بانک به مشتری هاش بده . قرار نیست که همه چیز از جیب مردم باشه ...برای بانک های ایران متاسفم
    • افشین IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      42 1
      اگه واسه هزار تومان این پول عرق از پیشانیت چکه بکنه اون وقت میفهمی که چه کسی باید خجالت بکشه...
    • سعدى A1 ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      3 5
      شماميدونى سايربانكهابراى همين يك خدمت اعلام توسط موبايل چقدردريافت ميكنند؟ واقعاًبعضى كارهايمان شرم آوراست. تهمت به اين بزرگترين وخدوم ترين بانك كشورازسوى رقباشكل گرفت، كمى تفكربدنيست.
    • بی نام A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
      2 0
      جناب آقای زنگنه وزیر محترم نفت لطفا به سوختن گازهای همراه توجه فرمایید توجه به این موضوع یعنی جلوگیری از سوزندان بیت المال ، برای مثال در حال حاضر روزانه به دلیل سو مدیریت و فقدان واحد شیرین سازی و فراورش و ذخیره سازی.....، 450تن در روز گاز مایع دربالایشگاه ایلام می سوزد. یعنی روزانه سیصد هزار دلار ضرر وزیان به مردم و آلودگی محیط زیست ترا به خدا رسیدگی کنید.
  • داش آکل A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    223 6
    فقیرند،عاجزند،علیلند؛بهشون کمک کنید. صدقاتو بذاریدحساب این پنجهزار
  • محمد GB ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    195 5
    واقعا بانک ملی از همه نظر بدترین بانکه، سفت و سختی قوانینش، دادن تسهیلات، و .....
    • بی نام A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      54 1
      پیامک اطلاع رسانیشونم برای من اومد ، نوشته بود برای مطالعه قوانین سرویس پیامکی به سایت بانک مراجعه کنید، اصلا نفهمیدم منظورشون اینه که میخوان 5 هزار تومن از حسابم بردارن
  • سعید A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    95 5
    بانک ملت هم هر سال اسفند ماه برداشت میکنه از حساب ، بدون خبر من که بانک ملی حساب دارم ، اما خالی ، چون خدمات خاصی نداره . در ضمن ببخشید اگه قرار بود ما مثل آلمان باشیم که از پول هایی که به حساب میریزید مالیات و هزینه نگهداری بگیره و به مشتری ها وام های بدون بهره بده .... به عبارتی از غنی به فقیر بده ... بهمون جهان سومی نمیگفتن . اینجا از فقیر به غنی میدن
  • اهوازی IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    67 17
    من که پولم را تبدیل به طلا می کنم و در خانه نگهداری می کنم هم از نظر شرعی مشکلی ندارم هم دیگر این همه دغدغه ندارم البته برای رفع نیاز روزانه پولهایم را مقداری نقد و مقداری در یک بانک بصورت قرض الحسنه نگهداری می کنم که واقعا نظام بانکی ما ربوی است و نمیشود در آن سرمایه گذاری کرد
    • بی نام RO ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      23 0
      بدبختی اینکه طلا رو تو خونه برا دزد نگه میداری ما که نمی تونیم .
    • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      7 17
      به اون طلا هم خمی تعلق میگیره
  • بی نام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    40 3
    بجای این کارهای خجالت اورنضارت بکارهای خارج از عرفکلرمندهاشون وسواستفاده مدیرانشغبه هاشون رسیدگی کنند
  • بی نام CA ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    بابا مردم ما واقعا نازک نارنجی هستند... اون موقع من نمیدونم اگه یه سیستمی که تو این بانکای خارج هست تو ایران بود اینا چطوری زندگی میکردن... تو کانادا برای بازکردن حساب هر ماه پول کر میکنن.. تازه خیلی موقعها اشتباهی پول برداشت میکنن بابت انتقال از دوحساب که تو همون بانک هست... تازه اینا به کنار، یکی از مشکلاتی که هست مخصوصا تو خارج کشور اینه که اگه فردی شماره ملی یکی ر بدونه میتونه راحت به اسمش حساب باز کنه و کلی خرج کنه.... انصافا .. خیلیا که من باهاشون اینجا صحبت میکنم میگن که سیستم بانکی تو ایران خیلی ساده تر ، ارزون تر و ایمن تره ...بخدا بعضی موقعها مردم واقعا سر چیزایی که اطلاعات درستی ندارن الکی حرف میزنن...
    • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      43 0
      بهتره يه كم هم از خدماتشون به مشتريانشان بگين
    • سعید A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      63 0
      قضیه اینه که تو کانادا به فکر دزدی نیستن مردم
    • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      65 1
      چه جالب یعنی امنیت بانک های کانادا صفره احتمالا برای همین خاوری رفته اونجا ، شاید میخواد بهشون بانک داری یاد بده که یه وقت از بانک هاشون اختلاص نشه
    • بی نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      7 11
      حالا تا صبح بیا بحث کن اگه فهمیدن الان هم کلی منفی دادن مردم ما توی خارج نبودن ببین چطور بانکها از حساب مشتری برداشت میکنن و حساب داشتن چقدر هزینه بر هست لذا هرچی براشون بگی فایده نداره اما از طرفی بانک ملی هم نباید اینکارو میکرده اینجا قوانین فرق میکنه
    • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      24 1
      آقای نازک نارنجی شما فقط به زیر سیستم نگاه نکنید به کل سیستم نگاه کنید سود نهایی که بانکهای خارجی درمیارن در نهایت برا رفاه مردم و جامعه خرج میکنن ولی سود بانکهای ایران کجا میره؟ مردم ایران از بانکهای ایرانی چقدر راضی هستن تا اینکه بخوان با رغبت برا خدمات بانکی هزینه بپردازن دل مردم پر از شکوه و گلایه از بانکهاست، صدای همه از کسر 5هزار تومن دراومده.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      23 1
      ما چيمون به كانادا مياد كه كانادارو مثال ميزنه اونجا وام كم درصد ميدن عزيزم
    • بی نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      22 1
      تو کانادا با کارت ملی یکی دیگه میشه حساب باز کرد و خرج کرد :/// دوست عزیز اره ما اطلاعاتمون ناقص ولی شما بل کل از دنیا بی خبری
    • بی نام CA ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      1 14
      اگر اطلاع داشته باشی چه حسابی باز کردی اشتباهی چیزی رخ نمیده چون اینجا همه چی سیستم و رو توافقی که انجام میشه عمل میکنن نه رو تصمیم خودشون اگر هم تغییری میدن ۳ ماه قبلش خبر میدن
  • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    92 3
    یه پولی هم بابت اب خوردن در بانک کم کنید خجالت نمیکشید از پول مردم بردارید وام بهید به بد حسابها انها هم قسطشان را ندهند شما هم از اونها......
  • احمد IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    70 5
    من از ترسم میخام کل حساب رو خالی کنم خخخ شانس نداریم که یهو صبح بلند میشی میبینی حسابت رو خالی کردن :
  • مرتضی جعفری پور A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    63 1
    از هرجایی بشه دارند میزنند از کسر کارمزد تو کارتهای شتابی تا هزینه پیامک و نقد کردن چک و ..چند روز دیگه یه کاسه میزارند جلوی در بانک هر کی بره تو بیاد بیرون یه پولی بندازه توش
  • محسن A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    50 2
    با این مدیریت اعتبار بانک ملی را خدشه دار کردن. من عدد یک را اس ام اس کردم هزارتومان برگشت دادن
  • ادیب IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    46 1
    با این کار . باید منتظر شد که پیامک بیاید که سالی 100 هزار تومان بابت هزینه نگهداری پول شما و شارژ ساختمان شعب .هزینه اب و برق و گاز . که گرونم شده . از حساب شما برداشت شد . تازه اولشه وای به حال بانکهای دیگه . حالا چه جوریه بانکهای خارجی باسود 2درصد این همه قدرتمندن . .. بابا بفرستیدشون کار یاد بگیرن نه کلک.....
  • اختلاس IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    73 1
    ازون 3هزار ملیارده کم میکردین دیگه
  • بانک ملی...تاسف.تاسف A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    40 3
    باید به اطلاع مدیران ارشد بانک برسانیم که پولی که به حساب قرض الحسنه ها ریخته میشود ارزش یه sms را نداره من خودم دوستام هفته گذشته یه صد و پنجاه میلیونی به مدت ده رو حسابشون بود سود شو حساب کنی میبینی یه خدمت کوچک این چنین سر و صدایی نمی خواد. هر جا سخن از بی اعتمادی است نام بانک ملی ایران می درخشد.
  • كارمند A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    1 12
    سلام مسولين محترم خبررانلاين ميلاد اقابرشما مبارك ادامه موضوع ساده وبديهي پرداخت هزينه يك خدمت بانكي توسط ان سايت مهم واقعا نشانه چيست؟ نكند خداي نخواسته قصد كرفتن منفعتي از بأنك ملي داريد ؟ توي اين كشور مسائل زيادي وجود دارد كه نياز به توجه شما رسانه ها دارد تا شايد دردي از مردم حل كند.
  • علی بلیزر IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    55 4
    دزدی تو روز روشن " گدا بازی " حرمت شکنی " قوه ی قضائیه باس رسیدگی کنه
  • بی نام IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    10 0
    کسی که 5000 تومن از حساب کم کنه پس بیشتر هم میتونه کم کنه
  • حمید IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    18 0
    شمایی که میگید تو کانادا اینجوریه باز شما به طرفه مقایسه کردید بقیه چیزارو مقایسه نکردید خدمات اونجا همینطوریه قیمت ماشین اینجوریه بنزین تو حساب کارتت داری ولی باید ۱۲۰۰ بزنی حقوق کارمند ۸۰۰ با ۱۵ سال سابقه لطفا وجدان داشته باش
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    24 0
    بحث پنج هزار تومن نيست بحث اينه كه بانكها حق ندارند به وجوه مشتريان دست درازي كنند. ميتونستند عوض اينكار مشتريانشونو ده هزار تومن بدهكار كنند و هروقت مشتري به بانك مراجعه كرد پول را خودش بگيرند.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    36 0
    از حساب اقای خاوری هم کم شده؟
  • علی IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    24 1
    اولا بانک ملی توسط پیامک اطلاع رسانی نکرده ثانیا اطلاع رسانی که در خود سایت بانک ملی شده بود یه شماره ای را برای انصراف اعلام کرده بودند که وقتی جهت انصراف، پیام ارسال می کردم، دلیورت نمی شد ثالثا بانک ملی اول سود مبالغی که در حساب قرض الحسنه و جاری، روزها و ماهها محفظ هست را حساب بکنه که هیچ سودی حتی تسهیلات هم برا صاحب حساب نداره. اگر برا سال 94 هزینه پیامک 50 میلیارد برآورد بشه سود مبالغ موجود در حسابهای جاری و قرض الحسنه از هزاران میلیارد هم میگذره. فقط ماه پیش در حساب جاری من، مبلغ 145 میلیون تومان حدودا 10 روز باقی بود. حالا حسابهای دیگران را جمع بزن..
    • فرزاد A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
      1 4
      به نظر شما سه مرتبه پیامک دادن کافی نیست؟ حالا اطلاع رسانی تو سایت رسمی وشعبه ها هم هیچ واقعا متوجه نشدید یا خودتونو به اون راه زدید؟ درسته که کار سنجیده ای نبود ولی خدائیش اطلاع رسانی شده بود..
  • امیر حسین IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    5 0
    با سلام اینکه میگید ازقبل اعلام کرده بودند من در سایت های زیادی خونده بودم که قرار است سالیانه 10000 تومان کسر کنند که خب مبلغ زیادی نیست در سایت بانک ملی این خبر هست اما اینکه چرا به یک باره 5000 تومن کم میکنن جای شک داره و باید ترسید و اونهم در شب تعطیلی اما بانک های زیادی هستند که این خدمات رو به صورت واقعا رایگان و باسرعت عالی انجام میدن و تعدادشون هم کم نیست.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    7 0
    بانک ملی خواهشن در امانت مردم خیانت نکنید
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    9 0
    سوال بزرگ و مهم اینه که چرا بصورت برعکس عمل نکردند هر کس میخواد براش اس ام اس بیاد عدد یک را بفرسته یا به بانک مراجعه کنه. نه اینکه پول را بردارند بعد بگند هر کس نمیخواد بگه فکر میکنم باید بگند هر عکس میخواد اعلام کنه. مثل این میمونه که یک مغازه هر روز 1 ظرف شیر به در خونه ها بزاره و از حساب اشخاص کم کنه بعد بگه هر کس نمیخواد برگردونه
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    16 0
    دوستان تقاضا دارم همه با هم انصراف بدیم و وقتی بانک ملی این خواسته عظیم رو ببینه دیگه پولی نمیگیره
  • بی نام RO ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    3 1
    اگرازشبکه اجتماعی استفادهکنند که افراددیگر متوجه واریزوبرداشت ازحساب شخص میشوند
  • بی نام RO ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    5 0
    چرارسوب پول اشخاص رادرحسابهای قرض الحسنه وجاری رادرنظرنمی گیرند
  • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    10 0
    من ميخوام بخوابم لطفا كسي از حسابم پول برنداره
  • حسام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    12 1
    اصلا نمیتونم فاز اونایی که میگن واسه 5000 تومن شلوغ کاری نکنیدو درک کنم همونی که میگه 5000 تومن چیزی تیست کافیه یه راننده تاکسی بدبخت 200 تومن ازش کرایه بیشتر بگیره زمینو زمانو بهم میدوزه حالا یه بانک با شعار هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ما میدرخشد 5000 تومن از حسابش برداشته فاز برداشته که مهم نیست اخه چرا یه سریا همیشه باید مخالفت کنن
  • جعفری A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    3 0
    یک سری به بانک کارافرین بزنید بابت تسهیلات که میدهد باید 10درصد به حسابی ثابت وتا اخر برداخت تسهیلات دست نزنید .این قانون بعداز این اتفاق بود که سود ها کم وزیاد شد وبانک چون سودش کم شد امده از مردم بول ثابت میکیردتا بایان برداختی . باز هم از مردم میگیرندو.........
  • صادق IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    10 0
    دوستان من که حسابمو خالی کردم و اون 5000 هم ازشون گرفتم اینم پیشنهاد خوبی هستا
  • علی IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    6 1
    من باک صادراتی ام . بانک صادرات هم حتی از همکارش پول پیامک را می گیرد . هر پیامک 250 ریال.
  • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    10 1
    بهترین کار اینه که بجای نق زدن پولتون رو از این بانک بردارید
  • یک مالباخته A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    11 1
    دیشب قبل خواب رفتم حسابم خالی کردم 4 تومن گذاشتم واسه شارژ گرفتن نصف شب بانک ملی پیامک داد: . . . . هزار طلب ما.....
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    11 1
    اون سودی که بابت پولهای راکد ما عاید بانک میشه پس چی ،اون حساب پس دادن نداره
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    7 0
    بانک ملی با اینکار کلی از اعتبار خودش رو از بین برد چیزی در حدود صد یا هزار برابر هزینه پیام ها
  • معصومه A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    19 0
    کی گفته پنج تومن چیزی نیست ؟ واسه بنده خدایی که زیر یه تومن پول داره ، اصن یه بیچاره ای که زیر صد تومن پول داره تو حسابش و دستش هم تنگه ، پنج هزارتومن خیلیه . تو این فصل یه بستنی میشه واسه بچه اش ، نیم کیلوتوت فرنگی میشه . . کی میگه چیزی نیست ؟
  • حسن A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    9 0
    من که مدتی است حقوقم را بعداز واریز کمتر از یک دقیقه از بانک ملی خارج میکنم وبه حساب در بانک دیگه واریز میکنم. اصلا از این بانک خوشم نمیاد.
  • تبریزلی A1 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    6 0
    اینکه هیچ کاری بدون هزینه نمی شه درسته ولی تو ایران باید هزیمه اس ام اس گرفته نشه/ چون سودی که اونها می دن خیلی کمتر از نرخ تورمه/ از طرفی برای حساب های پس انداز هم هزینه میخوان
  • بی نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    منظورش از عید، نیمه شعبان بود کدوم نوروز؟ :|
  • فرزاد A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    2 1
    بانک ملت وصادرات مدتهاست که دارن کارمزد پیامک را میگیرن کسی هم صداش در نمیاد ولی همه رو بانک ملی حساس شدن . برای من که 3 مرتبه پیامک اومد که اگه تمایل ندارم انصراف بدم .بعضیا فقط زود جوگیر میشن ...
    • بی نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
      2 0
      حالا همه ی اینها به کنار. چرا یه کارمند معمولی بانک ملی میتونه بدون رمز به حسا ب های سیبا دسترسی داشته باشه و از اون پول برداشت کنه؟ چرا انقدر سطح دسترسی ها ضعیف هست ؟ بعد شاید یکی خواست از یه جای دیگه پول خدمات بانک را بده نه از حسابش اونوقت تکلیف اون چی میشه؟
  • A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    2 0
    عمیقا متاسفم.................