افتتاح سومین شعبه آکادمی ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور در سمنان

سومین شعبه آکادمی ورزش پهلوانی کشور با حضورباقری رییس کمیته آموزش فدراسیون ورزش های باستانی درسمنان افتتاح شد

سیدحسن سبزواری گفت: بنا به تشخیص فدراسیون ورزش های باستانی کشورمبنی بر وجود امکانات و تجهیزات کامل و مورد نیاز برای آکادمی ورزش زورخانه ای در ورزشخانه مولا علی (ع) شهرستان سمنان برای تشکیل سومین شعبه آکادمی ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور انتخاب شد.


وی اظهارکرد: آکادمی ورزشی از لحاظ علمی، عملی، فرهنگی و تئوری نیازمند برگزاری کلاس هایی در سطح بالا است که سمنان با داشتن مربیان و متخصصان می تواند این امر را محقق سازد.


رئیس کمیته فنی فدراسیون پهلوانی و زروخانه ای گفت: به ورزشکاران علاقه مند رشته پهلوانی که در این آکادمی عضو شوند، پس از شرکت در دوره های دو ماهه آموزشی به صورت تئوری و عملی و قبولی در آزمون، مدرک معتبر از سوی فدراسیون ورزش باستانی و زورخانه ای کشور ارایه خواهد شد.


به گفته وی، کلاس های این آکادمی از خرداد سال جاری در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان آغاز به کار نموده است .


رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان سمنان افزود: از وظایف این آکادمی استعدادیابی سنین پایه ، یکسان سازی آموزش ورزش باستانی در سرارسر کشور ، استفاده از مربیان و مرشدان متخصص در امر آموزش و برنامه محور بودن فعالیتهای آموزشی عنوان کرد. در مراسم افتتاحیه این آکادمی باقری رئیس کمیته آموزش فدراسیون ورزشهای باستانی و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان و مسئولین استانی و ورزشکاران حضور داشتند.


لازم به توضیح است بعد از آکادمی شهید فهمیده در تهران و آکادمی آستانه قدس رضوی در خراسان رضوی این سومین شعبه آکادمی پهلوانی و زورخانه ای کشورمی باشد.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =