دیگر گذشت آن روزگاری که برای غافلگیر کردن عزیزی، باید با ده نفر هماهنگ می شدی تا بتوانی برای شام یا سالگرد یک روز خاطرانگیر او را غافلگیر کنی، آخرش هم نمی شد یا عزیزتان متوجه می شد یا یکی از مسئولان رستوران فراموش می کرد که میز مورد نظر شما را رزرو کند و یا ... . امروز با پیشرفت تکنولو‍ژی و به کار گیری روز افزون انواع برنامه و اپلیکیشن ها زندگی ساده تر شده و کافی است که با فراخوانی هر کدام از این برنامه ها، کار را به آنها سپرد و با خیال راحت از کنارش گذشت.

براي مثال همين «سورپرايز گجت»، وب سايتي كه براي عزيزان شما در هر كجاي دنيا يا كشور عزيزمان ايران پيشنهاد ويژه اي با توجه به علاقه و بودجه شما دارند.

در واقع سورپرایزگجت یک فروشگاه اینترنتی است که برای ایرانیان خارج از کشور فعالیت می کند و به آنها این امکان را می دهد تا خانواده یا دوستان خود را در ایران سورپرایز و خوشحال کنند. این سورپرایز کردن از طریق هدیه های جالب و متنوعی که در سایت قرار دارد و همچنین بسته های مسافرتی و تفریحی انجام می شود.

اغلب هدایا 24 ساعته به دست هدیه گیرنده می رسد و از لحظه سورپرایز و شادی اونها فیلم و عکس تهیه شده و برای فرد سفارش دهنده در خارج از کشور ارسال می شود تا به نوعی آنها هم در این شادی شریک باشند و خودشون را در کنار عزیزانشان حس کنند.

سجاد زينالي يكي از بنيانگذاران اين وب سايت درباره كارشان مي گويد:« کارسورپرایزگجت ارائه ایده های خلاقانه برای سورپرایز کردن یك نفر و اجرای اون ایده ها با بالاترین کیفیت است. به عنوان مثال یه ایرانی خارج از کشور می تواند از راه دور پدر و مادرش را در سالگرد ازدواج و یا تولدشان به رستوراني مجلل دعوت کند، رستوراني كه در آن سورپرایزهای مختلفی در انتظار فرد هدیه گیرنده خواهد بود. میهمانان ابتدا نام خودشون و نام هدیه دهنده رو روی بنرهای خوش آمدگویی می بینند. به صورت تشریفاتی از اونها استقبال می شود. در طول صرف شام موسیقی مورد علاقه هدیه گیرنده که از قبل هماهنگ شده به صورت زنده اجرا می شود. در پایان غذا هم یك عکس نوستالژیک از خودش و هدیه گیرنده روی بشقاب چاپ شده. دريافت مي كند ( البته اين هدايا مي تواند با توجه به سليقه سفارش دهنده تغيير كند).

سينا اسكندري، ديگر بنيانگذاز وب سايت سورپرايز گجت در ادامه صحبت هاي همكارش ادامه مي دهد: « هدایای متنوع دیگری را مي توان در سورپرايز گجت سفارش داد. مثلا کاربران می توانند صبح یه روز تعطیل براي يك دوست صبحانه ارسال كنند و او را سورپرايز كنند. يا مي توانند جواهرات دست ساز که به طور سفارشی با نام هدیه گیرنده برش داده شده یا یک شال که شعری با خط نستعلیق به انتخاب سفارش دهنده روي آن نوشته شده است، تقدیم عزیزانشان کنند.»

وي مي افزايد:« گل، انواع کیک های تصویری،، تابلو فرش با عکسهای خاطره انگیز، بسته هاي تفریحی مثل طهران گردی، سفر و... از جمله دیگر هدیه ها و سورپرایزهای ماست.»

سورپرايز گجت چطور كار مي كند؟

زينالي در مورد اينكه اين وب سايت دقيقا چطور كار مي كند توضيح مي دهد:« ابتدا بايد وارد وب سايت به آدرس www.surprisegadget.com شوند ؛ هدیه مورد نظرشان را انتخاب کنند. براي هر هديه تعدادي سوال پرسيده مي شود تا آن هديه به طور اختصاصي ارسال شود، مثلا چه رنگي با چه متني با چه روباني و ... حتي از شخص پرسيده مي شود كه تمايل دارد آن را با هديه ديگري همراه كند يا خير. در مرحله بعدی تاریخی که مد نظر دارند تا هدیه تحویل داده شود رو تعیین خواهند کرد و پس از پرداخت تيم ما فعاليت را شروع خواهند كرد.»

زينالي مي افزايد:« ایرانیان داخل کشور و خارج کشور می توانند از سرویس های این وبسایت استفاده کنند و سفارش خود را با کارت اعتباری محل زندگیشان پرداخت کنند »

اسكندري نيز با توضيح آنكه اين وب سايت فقط براي عزيزاني كه از يكديگر دور هستند، نيست؛ مثالي را مطرح مي كند:« به عنوان مثال شخصي که به علت مشغله زیاد نمي تواند برای انتخاب هدیه همسرش وقت كافي بگذارد كافي است سري به اين وب سايت بزند و هدیه اي سفارشی متناسب با علاقمندی ها و روحیات همسرش انتخاب کند و در عرض چند ثانیه سفارش را ثبت کرده و يك هديه خاص را به همسرش هديه دهد.»

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429226