ایسنا نوشت:

اعتراض سپرده‌گذاران موسسه منحل شده میزان در حالی ادامه دارد که با تشکیل هیات تصفیه‌ای در دادگستری اموال این موسسه به فروش رفته و حساب سپرده‌گذاران تصفیه خواهد شد.

بعد از مسایل پیش آمده برای موسسه اعتباری غیر مجاز میزان و عدم پذیرش ادغام آن با بانک صادرات این موسسه حدود یک ماهی است که رسما منحل شده و عاملیت آن بر عهده بانک صادرات قرار گرفته است.

با این حال اعتراض سپرده گذاران و حتی کارکنان این موسسه در حالی ادامه پیدا کرد که با توجه به اینکه این موسسه تحت نظارت بانک مرکزی قرار نداشته و در زمان فعالیت و بعد از آن تعهدی در این رابطه بر عهده این بانک نیست، اخیرا هیات تصفیه‌ای با نظارت قوه قضاییه تشکیل و موظف به رسیدگی به اموال این موسسه شد.

آنطور که یک مقام مسئوول به ایسنا اعلام کرده است هیات تصفیه تشکیل شده ارتباطی به بانک مرکزی نداشته و متشکل از گروهی سه نفره از بازپرس قوه قضائیه و دادستانی است که مسئوولیت فروش اموال موسسه میزان را بر عهده گرفته اند که البته این موضوع مورد تایید بانک مرکزی نیز است.

به گفته وی بعد از فروش اموال از سوی هیات تصفیه، منابع آن به حساب بانک صادرات واریز و این بانک که عاملیت موسسه میزان را برعهده دارد نسبت به پرداخت پول سپرده گذاران اقدام خواهد کرد.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 1 A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    3 0
    به داد سپرده گذاران ارمان در خراسان برسید
  • عبدالله A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    6 0
    واقعا" آقایون مردم را چی فرض کردن ، اگر نمی دانند بروند ببینند وقتی تصمیم بر حل مشکل باشد چگونه مشکل موسسه مولی الموحدین که مشابه میزان بود را حل کردن یا مگر خود دولت نمی تواند بر اساس قیمت کارشناسی اموال را تصاحب کند و پول ان را به سپرده گزاران بدهد و سپس از روی آرامش اموال را فروش و پول داده شده را پس بگیرند تا مردم بدبخت که پول مسکن یا رزق زندگیشون را نباز دارند مجبور نشوند دهان روزه بریزن تو خیابون و متاسفانه به جای اندیشیدن و عذرخواهی از اعمال گذشته با نیری انتظامی سعی در حل بحران کنیم .نکنه این چند صد هزار خانواده از قوم و کشور دیگری هستن ؟؟