وضعیت امنیتی مرزهای ایران دربرابر داعش چگونه است؟

فرمانده نیروی انتظامی کشور درباره وضعیت امنیت مرزهای غربی کشور در مقابل داعش اظهارکرد: وضعیت امنیتی ما در تمام مرزها مناسب است و نیروهای مرزبانی و امنیتی ما در آمادگی کامل به سر می‌برند و ان‌شاءالله مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وبه نقل از روایط عمومی ناجا،‌ سردار حسین اشتری امروز شنبه در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با جدیت تمام برای مقابله با شبکه‌ها و باندهای موادمخدر ایستاده و مبارزه می‌کند، گفت: ولی متاسفانه سازمان‌های بین‌المللی این جدیت را ندارند و اقدامات آنها در حد شعار است و سیاسی رفتار می‌کنند.

وی افزود: لازم است کشورهایی که به نوعی در خطر ورود موادمخدر و اعتیاد هستند، با ایران همکاری داشته باشند. ما در مرزها و هرکجا که باشد، حتما اقدامات مقابله‌ای را انجام می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه بنای نظام جمهوری اسلامی ایران، ناجا و ستاد مبارزه با موادمخدر این است که با این پدیده با همکاری و حضور مردم و خانواده‌ها مقابله کنند، گفت: اقدامات پیشگیرانه ضرورت دارد و امیدواریم نتایج اقداماتی که در این مدت در دست انجام بوده، بزودی مشخص شود. از مردم و سازمان‌های مردم نهاد درخواست داریم با اراده وارد موضوع پیشگیری و مقابله با اعتیاد شوند.

به گفته اشتری، سه ماهه اول سال 94، میزان کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 30 درصد رشد داشته و شمار آن به 135 تن رسیده است.

وی ادامه داد: بحث انسداد مرزها را دنبال می‌کنیم و سعی می‌کنیم امسال آن را ادامه دهیم البته باید حمایت‌های مالی و معنوی داشته باشیم که بتوانیم بحث انسداد مرزها را با سرعت بیشتری انجام دهیم.

۲۳۷۴۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =