۰ نفر
۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

باوجود تمام سوابق و دستاوردهای تاثیرگذار فیس‌بوک، لوگوی این شبکه اجتماعی همیشه بدون تغییر مانده است اما این شرکت تصمیم گرفته دستی به سر و روی آن بکشد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورج، تغییرات اعمال شده در لوگوی جدید فیس‌بوک چندان عمده نیستند و صرفا لوگوی قدیمی به شکلی کمتر متمایز نسبت به قبل تایپ شده و مهمترین وجه تمایز، تغییر حرف "a" به "ɑ" است.

در لوگوی جدید همچنین فضای رنگ سفید بیشتر و حروف باریک تر شده که احتمالا تلاشی برای خواناتر شدن لوگو در گوشی‌های همراه دارای وضوح کمتر است.

جاش هیگینز از مسوولان فیس بوک می‌گوید: این شرکت تصمیم گرفت لوگوی خود را به‌روزرسانی کند تا حس دوستانه‌تر و ملموس‌تری را به کاربر القا کند.

وی افزود: بسیاری از تغییرات مورد بررسی قرار گرفت اما در نهایت ظاهر ساده و آشنای لوگوی قبلی ترجیح داده شد و صرفا تغییرات کمی در آن اعمال شد.

هویت جدید فیسبوک به زودی در سایتهای مختلف این شبکه اجتماعی و اپلیکیشن‌های آن ظاهر خواهد شد.

5656

کد خبر 433177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =