معاون سیاسی، امنیتی استاندار یزد گفت: در سالجاری دو انتخابات مهم و حساس دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم که باید زمینه حضور حداکثری مردم در این دو انتخابات فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مراسم تكريم و معارفه مديركل دفتر سياسي و انتخابات استانداري يزد روز گذشته با حضور معاون سياسي، مديركل حوزه استاندار، برخي از مديران كل ستادي استانداري و فرماندار يزد در دفتر معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار برگزار شد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در اين جلسه ضمن قدرداني از زحمات و همراهي سعيد عبداللهي مديركل سابق دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري اظهار داشت: برگزاري انتخابات سالم و پرشور براساس معيارها و ضوابط قانوني لازم از اولويتهاي اصلي حوزه سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري در سال جاري است.


محمدعلي طالبي ادامه داد : سلامت انتخابات و مشاركت حداكثري مردم دو مؤلفه اي است كه مديركل دفتر سياسي و انتخابات استانداري، فرمانداران و بخشداران بايد بسترهاي لازم آن را در سطح جامعه فراهم نمايند.


وي افزود: براي برگزاري سالم انتخابات بايد افراد ذيصلاح، متعهد و باتجربه در كادر اجرايي انتخابات، انتخاب و منصوب شوند و آموزشهاي لازم در اين رابطه به آنها داده شود.


طالبي عنوان كرد: ارتقاء مشاركت سياسي مردم و شهروندان به ويژه در انتخابات پيش رو و فعال كردن و پويا نمودن فعاليت احزاب و تشكلهاي سياسي و دانشجويي از وظايف مهم دفتر سياسي و انتخابات به ويژه در سالجاري مي باشد.


معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار دفتر سياسي و انتخابات را مركز ثقل پي گيري سياست ها و برنامه هاي دولت تدبير و اميد دانست و گفت: با ويژگي هايي كه در آقاي مصطفي سالاري مديركل جديد اين دفتر سراغ داريم اميدواريم ايشان بتوانند وظايف محوله را به نحو احسن انجام دهند و با فرمانداران و بخشداران ارتباط بسيار خوبي داشته باشند.


طالبي ادامه داد: تا چند روز آينده ستاد انتخابات استان كار خود را آغاز خواهد كرد و 20 آذر ماه سالجاري نيز همزمان با تشكيل هيأتهاي اجرايي انتخابات در استان ثبت نام از نامزدهاي اين دو انتخابات نيز آغاز مي شود و در زمان باقي مانده با آموزش صحيح و دقيق عوامل اجرايي شرايط را به گونه اي فراهم خواهيم كرد كه شاهد برگزاري يك انتخابات سالم با مشاركت و حضور حداكثري مردم باشيم.

در پايان اين جلسه از زحمات "سعيد عبداللهي" مديركل سابق دفتر سياسي و انتخابات استانداري با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل و حكم مصطفي سالاري مديركل جديد اين دفتر به وی اعطاء شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =