جوابیه اعضای شرکت تعاونی انبوه سازان شیده به مصاحبه قدیمی مدیر شهرداری/ تجمع ما سیاسی نبود

یکی از اعضای هیات نمایندگان شرکت تعاونی مسکن کارکنان صنعت حمل و نقل هوایی کشور در پاسخ به مصاحبه رضا قدیمی رئیس شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران، جوابیه ای داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین پس از درج مصاحبه رضا قدیمی، مدیرکل سابق فرودگاه امام درباره تجمع برخی از سهامداران شرکت انبوهسازی مسکن کارکنان صنعت حمل و نقل هوایی کشور (اینجا) یکی از اعضای هیات نمایندگان این شرکت، جوابیه ای برای ما ارسال داشته که عینا منتشر می شود:

جوابیه
مدیر مسئول محترم خبرگزاری خبرآنلاین
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

ضمن سپاس نشر جهت حقایق و پخش صدای مظلوم شدگان اعضای نجیب پروژه های هواپیمایی شرکت شیده، خواهشمند است چون گفتگوی آقای رضا قدیمی، مدیرکل سابق فرودگاه امام درباره هیات نمایندگان شرکت تعاونی مسکن کارکنان صنایع هواپیمایی متضمن توهین، افترا و تکذیب سخنان هیات نمایندگان این شرکت تعاونی بوده، مطابق قانون مطبوعات، جوابیه اینجانب به عنوان یکی از اعضای هیات نمایندگان، در آن رسانه وزین منتشر شود.


رفت آن رفتنی است ، ولی حق نرفتنی است
باورمکن که باطلی آن را سترد ورفت
میرزاده عشقی

در پاسخ به مصاحبه سراسر کذب جناب آقای قدیمی به استحضار می‌رسانیم همانطور که ایشان اذعان کردند، پروژه با ابلاغ معاون وزیر وقت و تامین زمین از وزارت مسکن ( شرکت عمران شهرهای جدید) وقت شروع شده است. خود در جای جای این مصاحبه فرموده‌اید قرارداد؛ قراردادی که در آن، مدت تحویل سی ماه - حداکثر تا اواخر سال 87 - اعلام شده است.
از آقای قدیمی که خود را از مدیران موفق نظام می‌دانند می‌پرسیم آیا در سال 87 نرخ دلار افزایش داشت؟ آیا در سال 87 تحریم شده بودیم؟ سوال اینجاست چرا در آن سال‌ها که اوج رونق ساخت‌وساز بود واحدها ساخته نشد؟
آورده اعضا که در همان زمان مبلغ چشمگیری بود کجاها سرمایه‌گذاری شده است. اذعان فرمودید وام از بانک دریافت شده است، آقای قدیمی این مبلغ هنگفت که اکنون با احتساب جریمه دیرکرد بالغ بر 63 میلیارد تومان شده است به چه جاهایی غیر از پروژه رفته است؟
البته که اسناد زیادی از انحراف این مبالغ در دست داریم که در زمان مقتضی ارائه خواهیم کرد و صد البته که قصد پاسخ‌گویی به فرافکنی‌های شما در زمینه عملکرد مدیران بعد از خود، که ادعا کرده‌اید آجر روی آجر نگذاشته‌اند، نداریم زیرا این وظیفه مدیران شرکت فرودگاه‌های کشور است.
ولی اوج سخنان کذب شما مربوط به آن بخش از مصاحبه است که فرموده‌اید در ده روز آینده کار آغاز می‌شود. شما را ارجاع می‌دهم به صورت‌جلسات گذشته که از حدود هفت ماه پیش منعقد کردیم و آخرین تعهد شما که در حضور جناب آقای الیاس نادران نماینده مجلس بوده است ( بتاریخ ۲۶ اردیبهشت بود که و عده ۱۵ خرداد بعنوان آخرین مهلت جهت واریز منابع و استارت کار داده بودید) و ایشان به خوبی می‌توانند شهادت دهند. جناب قدیمی در بخشی از مصاحبه فرموده‌اید بنده جلوی جریان قاچاق را گرفته‌ام؛ لطفا بفرمایید آیا پرونده تخلفات را به قوه قضائیه ارائه کرده‌اید؟ نتیجه دادگاه چه بوده است؟
جناب قدیمی در جایی پرسیده‌اید چرا همه پروژه‌های انبوه‌سازی خوابیده است؟ بله حق با شماست بسیاری از پروژه‌های بعد از سال 91 خوابیده است ولی این چه ربطی به پروژه ما که در سال 85 آغاز شده و باید سال 87 تحویل می‌شده است دارد؟
بفرمایید کدام پروژه غیر از پروژه‌هایی که پشت آن کلاهبرداری بوده است از سال 85 تا حالا خوابیده است؟ خدا را شاکریم که اذعان به سه جلسه مشترک نمودید اما بفرمایید دستاورد این سه جلسه برای مالباختگان چه بوده است؟ برای شما که گرفتن هفت ماه وقت اضافه بوده است!
در قسمتی از افاضات‌ خود فرمودید تجمع اعضای شرکت تعاونی در مقابل شهرداری و شورای شهر تهران برای گرفتن حق خود سیاسی است. برادر من، مگر شما شخصیت سیاسی هستید که تجمع عده‌ای کارمند مالباخته علیه خود را سیاسی قلمداد می‌کنید؟ آیا انگ سیاسی زدن به حرکتی حق‌خواهانه دستاویز فریبکارانه‌ای برای سرکوب صدای حق‌خواهانه مردمی که مظلوم واقع شده‌اند نیست؟
فرموید پروژه 310 واحدی با بهترین کیفیت تحویل داده شد. این تنها بخشی از مصاحبه شماست که در آن راست گفته‌اید زیرا پروژه 310 واحدی پروژه‌ای بود که برای مدیران صنعت هواپیمایی تعریف و ساخته شد لذا اگه غیر از این بود جای تعجب داشت!
جناب مهندس قدیمی در طول مصاحبه بارها زبان تهدید گشوده و کارمندانی که روزی با اعتماد به شما و به امید خانه دار شدن تمام سرمایه خود را به حساب شما واریز کرده‌اند تهدید نموده‌اید ولی کاش بابت هفت سال تاخیر حداقل یک بار عذرخواهی می‌کردید.
در انتها یادآوری می‌کنم اگر جنابعالی و باقی شرکای شما در شرکت شیده به تعهدات خود عمل کرده بودند، هیچ‌گاه نیاز نبود صدها نفر با زبان روزه و فردای یکی از لیالی قدر که تاصبح دست دعا به درگاه ایزد منان داشته‌اند در مقابل شورای شهر و شهرداری تجمع کنند بلکه گوش شنوایی بیابند.
لذا به اطلاع جنابعالی می‌رسانیم که این شروع یک دادخواهی است، نه پایان آن و صد البته که دادستان اصلی ناظر و آگاه بر همه امور است.
برادر عزیز حق طلب باش
رو افتادگی آموز اکر طالب فیضی / هرگز نخورد آب زمینی که بلنداست
یا علی- ۱۶ تیر ۱۳۹۴
علی اکبر راکعی- عضو هیات نمایندگان

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دردمند A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    47 0
    قديمي زندگي ام رو جهنم كردي پول كارمند بدبخت واقعا خوردن داره؟ بانك داره خونه ها رو مصادره ميكنه مگه يه كارمند چقدر سرمايه داره كه دوباره همه چيزشو به صفر رسوندي؟
  • رستمعلی IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    39 0
    آ قای قدیمی پاسخ را خوندید حالا جواب بدین
  • بی نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    40 1
    7 سال تاخیری که هنوز قدمی هم برداشته نشده . لطفا داستان را سیاسی بازیش نکنید . من با هزار تا قرض و بالا و پایین و جمع کردن و بدبختی و پول جور کردن و ماه به ماه قسط دادن تو سن 24 سالگی با هزار تا امید و آرزو که انشاا... خانه دار بشم و ازدواج کنم اونجا رو گرفتم الان 33 سالمه و پول یه خونه رو به باد دادم و اجاره نشینم و دیگه نه رمقی دارم دوباره زیر بار این هم قسط و فشار برم نه دیگه رقمی ... به همین شبهای قدر ،مولا علی رو قسم میدم که حق مارو بگیره ... آقایون بالا نشین شاید شما خیلی کله گنده اید و هزار تا آشنا دارید و به همین راحتی تمام رویاها و آرزوهای مارو به باد میدید ، آب هم ار آب تکون نمیخوره ولی ما هم مولا رو داریم که از همه ی شماها بزرگتره وحق گیره از اخمش بترسیدکه روزگارتونو سیاه میکنه
  • مهیار نبوی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    38 1
    با سلام آقای قدیمی باید خانه ها را تحویل دهد. کشور حساب و کتاب دارد. پول ها را چند سال است که گرفته اند و خانه نمی دهند خوب ما اگر می دانستیم این قدر طول می کشد پول دست این آقا می دادیم؟ باید مسئولین شورای شهر و حتی بالاتر به این فساد مالی و اخلاقی نگاه حساس تری داشته باشند. با تشکر
  • محمد رضا دولت ابادی A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    26 0
    با احترام واقا متاسف هستم جرا قوه قضاییه برخورد نمیکند و حق این همه مال باخته را پیگیری نمی کند ...؟؟؟؟ کلا ه برداری مشخص و و روشن است جزا یک مدیر غیر موفق هنوز در پست دیگری مدیریت می کند؟؟؟؟.بیبینید وضع حال ما به کجا رسیده کلاه برداری میکنند تهذیذ هم روش
  • علی پیروی IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    26 0
    هرچندکه جناب راکعی حق مطلب را ادا کردند اما بنده هم خواستم به سهم خودم به آقای قدیمی اعلام کنم که اولاًدرسپهر سیاست ایران شما کسی نیستی که عده بخوهند برعلیه شما اقدام سیاسی انجام دهند دوما کاش بجای اینهمه داستان سرایی به اعضا میفرمودید که چه برسر حاصل دسترنج یک عمرشان آورده اید و کی قصد ادای دین این جمع در این دنیای فانی را دادید وثالثا بجای استفاده از آمار تخیلی مثل پیشرفت30 و 90 و افتخار به این آماربفکر تکمیل و تحویل واقعی پروژه باشید. براستی وجود شما مایه شرم بشریته واقعاً تصور اینهمه دروغ و دغلکاری برای مال دنیا و آنهم برای کسی که به گواه روزگار بی نیاز از مال دنیاست به عینه مثال بارز شعر استاد سخن حضرت سعدیست که فرمود چشم تنگ مال دنیا دوست را یا قناعت پر کند یا خاک گور
  • نجاري A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    26 0
    متاسفانه متوصل شدن به دلايل سياسي راه فراري براي سوء مديريت ها شده است . برادر عزيز آقاي قديمي ، اينكه در سيستم محاسباتي شما ، دو دو تا چهار تا نمي شود لازم نيست آسمان و ريسمان را به هم ببافي تا امري خلاف منطق را اثبات كني مساله خيلي ساده است از همه اعضا پول گرفته اي ، از بانك وام گرفته اي ، زمان بحد كافي داشته اي ، الان وقت جواب دادن شماست ، وقت سوال كردن شما تمام شده و من اميدوارم مسوولين وزارتخانه خود را در قبال اين معضل مسوول بدانند ، حتي اگر مربوط به دولتهاي قبل باشد
  • مهیار نبوی IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    34 1
    پروژه ها هر کدام می بایست تا حالا تکمیل می بود. پیشرفت کار هر پروژه رقمی ناچیز است. مشخص است که حق با خریداران است.
  • ناصر A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    29 0
    آقای قدیمی زندگیمونو جهنم کردی زندگیتو جهنم خواهیم کرد انشااله
  • فریبرز م A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    3 35
    آقای قدیمی ناراحت نباش رسم زمانه این است که هرکس خدمت به خلق گمراه نماید جز تهمت وافترا چیزی نصیبش نخواهد شداین جماعت معترض از اهل کوفه اند