وزیر ورزش و جوانان گفت:این وزارتخانه لایحه تکفیک حوزه جوانان از ورزش را در دست تدوین دارد و اکنون در دولت در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا،محمود گودرزی ،در پایان سفر به چهارمحال و بختیاری در پاسخ به سوال ایرنا افزود:لایحه مذکور در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت:هم اکنون ادغام حوزه جوانان و ورزش در قالب وزارت ورزش و جوانان قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است و هنوز عمر چندانی از آن نگذشته است و باید در یک فرایند زمانی نقاط قوت و ضعف آن مورد ارزیابی قرار گیرد.

گودرزی، در پاسخ به سوال ایرنا،که تعدادی از نمایندگان رسیدگی به لایحه تفکیک حوزه جوان از ورزش را به پس از انتخابات سال 94 موکول کرده اند نیز گفت:این مساله به شدت تکذیب می شود،چرا که مجلس آنقدر طرح و لایحه در دستورکار دارد که برای بررسی این لایحه نیازمند حداقل یک فرصت زمانی یک ساله می باشد.

وزیر ورزش و جوانان،درباره اعتبارات این وزارتخانه نیز گفت:اعتبارات حوزه جوانان ناچیز است و این مساله در دولت مطرح شده و دولت نیز قول هایی داده است و امید است کمبود اعتبارات بزودی برطرف شود.

به گفته وی،در حوزه اشتغال جوانان دستگاههای مختلفی فعالیت می کنند و وزارت ورزش و جوانان نقش هماهنگ کننده ای دارد.

به گزارش ایرنا،وزیر ورزش و جوانان برای شرکت در گردهمایی سه روزه معاونان امور جوانان استانهای کشور به شهرکرد سفر کرده بود.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =