جاسم کرار بعد از شکستن رکورد درصد چربی در لیگ برتر، کم کم رکورد داد و بیداد در باشگاه استقلال را هم می کشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او برای دومین بار در این فصل به ساختمان باشگاه رفت و داد و بیداد کرد. اولین بار وقتی روز پنجشنبه دو هفته قبل چکش نقد نشد، در علامه جنوبی ظاهر شد و صدایش را بلند کرد که «یا پولم را بدهید یا اصلا تمرین نمی کنم.» کرار بار اول قول گرفت و رفت اما بار دوم که در باشگاه ظاهر شد، صدایش را بلند تر کرد. او با چک استقلال کاری کرده بود که باشگاه چاره ای جز پاس کردنش نداشت. کرار در مراجعه دوم به باشگاه، رو به مسولان گفت: «فکر کردید من چک را نگه می دارم؟ رفتم با چک شما bmw خریده ام. الان دیگر چک شما دست من نیست دست یک نمایشگاه دار ماشین است.» او ادامه داد: «وقتی ماشین خریدم پول نداشتم، چک شما را دادم به نمایشگاه دار. الان اگر برگشت بخورد آبروی خود شما می رود.»
این حربه جاسم کرار باعث شد تا افشارزاده سریعا فکر چاره بیفتد. بازیکن عراقی رگ خواب استقلالی ها به دستش آمده و به همین دلیل می داند چطور پول هایش را بگیرد. اصلا به خاطر داد و بیداد این بازیکن و عملکرد نسبتا بدش در اولین بازی هفته بود که افشارزاده علیه اش موضع گرفت و دوباره یک جمله را تکرار کرد: «آقا چرا با کرار مصاحبه می کنید؟ اینقدر او را بزرگ نکنید.» افشارزاده در تعطیلات لیگ هم در گفت و گو با خبرورزشی این جمله را به زبان آورد و گفت: «مگر کرار کیست که اینقدر او را بزرگ می کنید؟» مدیرعامل پس از تمدید قرارداد کرار هم در مصاحبه ای که انجام داد گفت موافق این اتفاق نبوده است.
افشارزاده در واقع فکر همین روزها را می کرد که می گفت هافبک عراقی را رد کنند. اما کرار ماند تا دوباره برای مدیرعامل دردسر درست کند. افشارزاده پس از داد و بیدادهای کرار مجبور شد از سبکدست اسپانسر باشگاه استقلال بخواهد که فکری برای چک این بازیکن بکند. سرانجام با کمک مالی او مشکل حل می شود و نمایشگاه داری که کرار از او ماشین خریده، چکش را نقد می کند.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =