جشنواره مینی والیبال شهرستان ارومیه برگزار شد

جشنواره مینی والیبال شهرستان ارومیه دیروز جمعه با حضور ۱۷ تیم در خانه والیبال ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، همزمان با روز مینی والیبال و به مناسبت بزرگداشت سالگرد درگذشت زنده یاد حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال جشنواره مینی والیبال با حضور ۱۷ تیم در خانه والیبال برگزار شد.
در دور مقدماتی این جشنواره ۱۷ تیم شرکت کننده در ۴ گروه تقسیم شدند و پس از برگزاری ۳۶ دیدار، چهره ۸ تیم برتر و صعود کننده به مرحله نخست پلی آف مشخص شد. در نهایت ۴ تیم خانه جوان ۱ و ۳ ، خانه والیبال ۱ و ۴ به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند و بعد برگزاری دور نهایی تیم های خانه جوان ۱ مقام اول ، خانه والیبال ۱ مقام دوم و خانه والیبال ۴ مقام سوم را کسب نمودند .

رییس هیات والیبال ارومیه گفت :برای نخستین بار در استان آذربایجان غربی ، جشنواره مینی والیبال ارومیه برای انتخاب چهار تیم برای شرکت در مسابقات استانی برگزار شد.
غلامحسین کردستانچی  بیان داشت:در این جشنواره بیش از ۱۰۰ والیبالیست شرکت داشتند که در میان آنها افرادی با قامت بلند که از خصوصیات یک والیبالیست است نیز مشاهده شد.
وی اضافه کرد: والیبالیست های باشگاه شهرداری ارومیه ، دادگستری ، مقاومت ، خانه جوان ، خانه والیبال و نود ارومیه نیز در این جشنواره حضور داشتند.

کردستانچی بیان کرد: در پایان این جشنواره، ۲۸ والیبالیست برگزیده شدند که تا روز ۱۲مردادماه فرصت دارند خود را به مربیان تیم ارومیه واقع در خانه والیبال معرفی کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =