مشاور وزیر و رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحولات اداری وزارت ورزش و جوانان گفت: هندبال آذربایجان غربی ظرفیت تبدیل شدن به قطب اصلی کشور را دارد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، حجت الله دارابی شامگاه یکشنبه در جلسه تخصصی هیات هندبال آذربایجان غربی افزود: شهر ارومیه امکانات سخت افزاری بسیار خوبی در اختیار دارد و وجود ورزشگاه شش هزار نفری نعمت بزرگی است که در اختیار خانواده ورزش این استان قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: هندبال آذربایجان غربی نیازمند برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت است تا بتواند با جذب تمام نیروهای نرم افزاری خود به جایگاه اصلی خود در دهه 60 برسد.
وی ادامه داد: اجرای طرح استعدادیابی از مدارس و برگزاری مسابقات آموزشگاهی یکی از راهکارهای مناسب برای تربیت نیروهای جوان و پشتوانه سازی هندبال استان است.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به قهرمانی تیم هندبال ساحلی استان در سال گذشته در کشور گفت: امیدوارم این تیم همچنان مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته خود در لیگ برتر کشور باشد.
عبدالله چمن گلی اظهار کرد: سال گذشته تیم هندبال استان به دلیل مشکلات مالی از رقابتهای لیگ برتر کشور انصراف و به لیگ دسته یک سقوط کرد که امیدواریم امسال بتواند این عقب افتادگی خود را به نحوی جبران کند.
وی افزود: هیات هندبال استان یک سالن تخصصی در شهرستان ارومیه در اختیار دارد و انتظار داریم نهایت استفاده را از این سالن در راستای جذب بازیکن و برگزاری کلاسهای آموزشی داشته باشیم.
چمن گلی گفت: پیشکسوتان و افراد متخصصی در هندبال استان وجود دارند که باید به نظر و عقاید آنان احترام گذاشته و از راهکارهای آنان بهره لازم را ببریم

وی برنامه محور نبودن و نداشتن انسجام لازم را از دلایل عدم موفقیت هیات هندبال آذربایجان غربی دانست و افزود: تدوین برنامه های هدفمند و اصولی و تشکیل کمیته های مسابقات، انضباطی، داوران، مربیان، بانوان، استعدادیابی، آموزش و پیشکسوتان باید در اولویت کاری دست اندرکاران هیات قرار گیرد.
رییس هیات هندبال آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: سال 93 سال پر افت و خیزی برای هندبال استان بود و نبود اعتبارات کافی موجب شد از مسابقات لیگ برتر کشور انصراف دهیم.
علی نیکخواه اظهار کرد: با وجود آورده ای بالغ بر 500 میلیون ریال همچنان با مشکلات مالی مواجه هستیم که امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان کمک حال ما در این راستا باشد.
وی افزود: امسال حضوری قدرتمند در لیگ برتر ساحلی کشور را در برنامه کاری داریم.
نیکخواه حضور پنج هندبالیست پسر و دو هندبالیست دختر در اردوهای تیم ملی جوانان را نوید بخش روزهای خوش برای هندبال استان برشمرد.
هیات هندبال آذربایجان غربی هشت هیات شهرستانی فعال دارد و 724 ورزشکار بیمه شده را تحت پوشش خود دارد.
حجت الله دارابی مشاور وزیر و رییس مرکز فناوری ارتباطات اطلاعات و تحولات اداری وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در مراسم افتتاح نرم افزار اتوماسیون اداری هیات ورزشی و سمن های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان به شهر ارومیه سفر کرده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =