معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تأکید بر ضرورت توسعه بسترهای ورزش در استان ورزشکار پرور البرز، توجه به این حوزه را موجب کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، حجت اله ملاصالحی ظهر امروز شنبه در جلسه شورای ورزش استان که در سالن شهدای دولت استانداری و با حضور امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان، علی گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران کل برگزار شد، نقش توسعه سرانه های ورزشی را در کاهش آسیب های اجتماعی تحلیل کرد و گفت: به جهت پیچیدگی مسائل این استان، یکی از راه های برون رفت، پرداختن به فعالیت های ورزشی و توسعه آن است.
وی با تأکید بر ضرورت ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در استان ورزشکار پرور البرز، تصریح کرد: عزم جدی در فراهم ساختن زمینه های گسترش امور ورزشی در این استان باید از سوی مسئولان کشور وجود داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان در تحقق این امر باید مساعدت های لازم را داشته باشد تا بنحو مطلوب تری استان البرز به جایگاه واقعی خود در حوزه ورزش دست پیدا کند.

نگاه ها به ورزش استان البرز مثبت است

امیررضا خادم نیز در بخشی این نشست، نگاه مسئولان ملی را به ورزش استان البرز مثبت خواند و گفت: این استان از استعدادهای بالقوه ای برخوردار است و سعی نیز بر آن خواهد بود تا با وجود این پتانسیل ها امکانات مورد نیاز فراهم شود.
شایان ذکر است، جلسه شورای عالی ورزش استان با محوریت توسعه صنعت اسب و اسب سواری و چوگان، همچنین استعدادیابی دانش آموزان در حوزه ورزش ادامه پیدا کرد.
گفتنی است، استان البرز با برخورداری از 25 باشگاه،2هزار رأس اسب و وجود کلینیک تخصصی اسب، قطب سوارکاری در کشور بشمار می آید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =