توصیه‌های بازیگر هالیوود به سیاستمداران جهان / این فیلم را ببینید، از فرمانده الگو بگیرید

بازیگر سرشناس فیلم «مردان ایکس» به سیاستمداران توصیه کرد که با الگو گرفتن از یک شخصیت سینمایی به جای انتخاب راه‌حل‌های خشونت‌آمیز ، برای حل مناقشه‌ها از در گفتگو وارد شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پاتریک استوارت به سیاستمداران پیشنهاد کرد که بیشتر به تماشای فیلم «پیشتازان فضا» بنشینند و از شخصیت فرمانده ژان لوک پیکارد، الگوبرداری کنند.

این بازیگر در گفتگویی با هافینگتون‌پست درباره این موضوع که کدام نقش او در یک فیلم می‌تواند الگوی مناسبی برای روزگار ما باشد، گفت که او نقش خود در فیلم «پیشتازان فضا : نسل بعدی» را مناسب این کار می‌داند.

او در این باره به هافینگتون‌پست گفت : «فرمانده ژان لوک پیکارد برخلاف پیشنیان خود در این فیلم نخستین و بهترین کار را مذاکره می‌داند. او پیش از این که یک جنگجو شود، یک دیپلمات بوده است. گفتگو، گفتگو و ادامه گفتگو. این می‌تواند یک پیام مهم برای تمام جهانیان باشد.»

استوارت علاوه بر این از رهبران جهان به دلیل استفاده از راه‌حل‌های نظامی به جای تلاش برای حل مناقشات از راه‌های صلح‌آمیز انتقاد کرد. او در این باره گفت : «لازم نیست که برای رسیدن به یک راه‌حل رضایت‌بخش مردم را به کشتن دهیم، من به این موضوع اعتقاد دارم.» او در ادامه افزود : «من معتقدم که ما خیلی زود دست به اسلحه می‌بریم.»

منبع : ایندیپندنت / 14 اوت 

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =