۰ نفر
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
این پسر فقط با طلا آرام می‌شود!

فرزان عاشور زاده در رقابت های گرند پری تکواندوی روسیه با شکست رقیب مکزیکی صاحب مدال طلا شد.

ایسنا نوشت: فرزان عاشورزاده در فینال رقابت های گرندپری روسیه توانست مقابل کارلوس ناوارو از مکزیک به برتری برسد و مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کند.

عاشور زاده در مبارزه آخر خود با هوگو و کلاه آبی مقابل حریف قرار گرفت و توانست در راند اول با نتیجه 4 بر 3 به برتری برسد. راند دوم این دیدار با تساوی در عدد 5 به پایان رسید. نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران در راند پایانی توانست با نتیجه 8 بر 5 پیروز شود و با قهرمانی در گرند پری به 40 امتیاز این رقابت ها و جایزه 5 هزار دلاری رسید.

عاشور زاده در مرحله مقدماتی در ابتدا با قرعه استراحت رو به رو شد و در ادامه توانست 13 بر صفر ویلتون تکستریا از برزیل را شکست دهد.

وی در ادامه مقابل تائی مون چا از کره‌جنوبی و قهرمان جهان در سال 2013 با نتیجه 17 بر 5 به برتری رسید و به نیمه نهایی راه یافت. نماینده ایران توانست با شکست لونت تونکات آلمانی به پیروزی 10 بر 5 برسد و راهی فینال شود.

امروز همچنین مسعود حجی زواره با شکست مایکل فرناندز از پرتغال به برتری 19 بر 16 رسید و در ادامه مقابل رائول گارسیا مارتینز در پایان سه راند به تساوی رسید،اما در راند طلایی پیروز شد. حجی زواره در ادامه و در مرحله یک چهارم پایانی برابر استیون لوپز پرافتخارترین تکواندو کار جهان در راند طلایی شکست خورد و از گردونه رقابت ها خارج شد.

فردا در آخرین روز رقابت های گرند پری علیرضا نصرآزادانی و ابوالفضل یعقوبی در بخش مردان و کیمیا علیزاده در بخش زنان نمایندگان ایران خواهند بود.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =