با تغییرات انجام شده در لیگ جهانی والیبال شاگردان کواچ باید در تهران به مصاف شاگردان ولاسکو بروند.

آریا صالحی - خبرگزاری خبرآنلاین؛تغییرات اساسی در لیگ جهانی والیبال آن هم به خاطر المپیک.فدراسیون جهانی والیبال در حالی روز سه شنبه قرعه کشی و گروهبندی لیگ جهانی سال 2016 را انجام داد که این رقابت ها با تغییراتی اساسی در سال آینده برگزار خواهد شد و دلیل آن هم فقط یک چیز است؛المپیک.

با توجه به نزدیک بودن فاصله رقابت های لیگ جهانی و رقابت های مهمی چون المپیک مسئولان فدراسیون جهانی ترجیح دادند تا برای سال 2016 استثنا قائل شوند و تغییراتی را  در قرعه کشی و گروه بندی این رقابت ها انجام بدهند.تغییراتی که به نفع تیم های شرکت کننده در لیگ جهانی است و به بازیکنان این تیم ها این فرصت را می دهد که بیشتر استراحت کنند تا با آمادگی بیشتری راهی المپیک شوند.

بر اساس تغییرات جدید در سطح یک این مسابقات 12 تیم در قالب 3 گروه قرار می گیرند و در پایان هر هفته به صورت متمرکز در 3 شهر باهم روبرو می شوند.دراین صورت تیم ملی ایران که در سطح یک قرار دارد طبق قرعه کشی انجام شده باید در هفته اول به برزیل سفر کند تا در این کشور با تیم های برزیل،آرژانتین و البته آمریکا مسابقه بدهد.

این در حالی است که شاگردان کواچ پس از انجام بازی های هفته نخست به صربستان سفر می کنند تا در این کشور به مصاف تیم های صربستان،برزیل و بلغارستان بروند.

اما در هفته سوم تیم ملی ایران میزبان است و باید از تیم های آرژانتین،ایتالیا و صربستان پذیرایی کند.ملی پوشان ایران در سطح یک رقابت های لیگ جهانی با تیم های فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، ایران با برزیل، آمریکا، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک و لهستان قرار دارند.شاگردان کواچ چند روز دیگر برای شرکت در مسابقات جام جهانی عازم ژاپن می شوند تا پس از کسب عناوین مختلف در بالاترین سطح رقابت های والیبال،شانس خودشان را برای گرفتن سهمیه المپیم محک بزنند.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    22 0
    ما که نفهمیدیم ..........؟ گروهها مگه چند تیمیه ؟؟؟ چرا این همه تیم های متفاوت
  • bahar A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    5 7
    اوکی عالیه