با حضور استاندار البرز و جمعی از مدیران استانی ۲۹ طرح عمرانی وخدماتی در شهرستان طالقان افتتاح ویا کلنگ زنی شد.

به گزارش مهر، سید حمید طهایی استاندار البرز صبح امروز دوشنبه به جمعی از مدیران کل و اجرایی استان البرز با حضور در شهرستان طالقان در دومین برنامه از هفته دولت البرز ضمن بازدید از شهرستان و بازدید از پروژه های در دست اقدام از چندین پروژه بهره برداری کرده وکلنگ احداث چند طرح دیگر را بر زمین زدند.
در ابتدای برنامه، استاندار البرز با حضور در گلزار شهدای شهرستان طالقان ضمن قرائت فاتحه برای شهدا و اموات یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشت.
همچنین در ادامه با حضور مسئولان استانی از پروژه آسفالت محورهای روستایی گلیرد، گورد و خودکانود با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد.
افتتاح و بهره برداری پروژه ساختمان راه و شهرسازی شهرستان طالقان دومین برنامه امروز سفر استاندار و مدیران البرز به این شهرستان بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در آیین این افتتاحیه گفت: این پروژه با اعتبار ملی بالغ بر ۱ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع ساخته شده است.
اختصاص اعتبار ۵۴ میلیارد ریالی برای افتتاح پروژه ها
فرماندار طالقان هم در این آیین گفت: امسال ۲۹ طرح در این شهرستان مورد کلنگ زنی و بهره برداری قرار می گیرد.
مصطفی علی آبادی فراهانی افزود: اعتباری که برای این طرح ها صرف شده، بیش از ۵۴ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال است، که این میزان اعتبار بیشتر صرف طرح های عمرانی شده است.
وی ادامه داد: برخی از طرح هایی که به بهره برداری می رسند، شامل بهسازی معابر روستایی، عملیات آبخیزداری، بهره برداری از طرح انتقال آب، ایستگاه بهداشت، راه اندازی آزمایشگاه شیمیایی آب، نماز خانه و سرویس بهداشتی، نصب پست های برق و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف برق هستند و سایر طرح ها نیز در بخش های عمرانی و خدماتی است.
فرماندار طالقان ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا و سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان در ۸ شهریور، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست پرسش و پاسخ و هم اندیشی نیز از جمله برنامه های این شهرستان در هفته دولت است.
وی در پایان افزود: کلنگ زنی ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان طالقان و ساختمان راهدار خانه اداره راه و شهرسازی و بهره برداری از چاه عمیق با لوله گذاری به طول هزار و ۲۵۰ متر همراه تجهیزات نیز در این هفته انجام می شود.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =