ایرنا نوشت: رییس کمیته دارت استان البرز گفت: دی ماه 94 این استان میزبان رقابت های دارت قهرمانی کشور خواهد بود.

بهمن اسفندیاری افزود: این رقابت ها برای اولین باردر استان البرز برگزار خواهد شد که نشان می دهد نگاه انجمن دارت کشور به توانمندی و پتانسیل دارت استان بسیار مثبت است.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به میزبانی البرز از اردوی تیم ملی دارت نیز ، گفت: اردوی تیم ملی دارت در قسمت آقایان و بانوان از اوایل شهریور ماه به مدت سه روز در اردوگاه ایثار حصارک کرج برگزار شد .
اسفندیاری با بیان این که البرز از قطب های دارت کشور به حساب می آید ، اضافه کرد: یکی از دلایل میزبانی البرز از اردوی تیم ملی حضور 2 ورزشکار این استان در تیم ملی آقایان (عباس سمیعی ، امیر مهدی امینی ) و یک ورزشکار در تیم ملی بانوان (نرگس حیدری) بود.
وی ادامه داد: خوشبختانه نگاه خوبی از سوی انجمن دارت کشور به استان البرز وجود دارد و همین عاملی شد تا میزبانی اردوی تیم ملی به این استان داده شود.
وی با اشاره به برنامه های کمیته دارت استان البرز برای رشد بیشتر این رشته ، گفت: برنامه های بسیار خوبی برای رشد و گسترش دارت در استان داریم که از مهمترین آنها می توان به تقویت تیم ها و افزایش سهمیه ورزشکاران البرزی در اردوهای تیم ملی اشاره کرد ، به طور قطع این موضوعات با حمایت اداره کل و برنامه ریزی های کمیته دور از دسترس نخواهد بود.
اسفندیاری که رییس کمیته انضباطی انجمن دات کشور را نیز عهده دار است ، ادامه داد: ورزشکاران دارت استان البرز با توانمندی و پتانسیل بسیار بالایی که دارند توانایی فتح هر سکوی رقابتهای داخلی و خارجی را خواهند داشت.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =