دروازه بان پرسپولیس ادعا می کند که دیگر برنامه نود را تماشا نمی کند.

سروش موسوی - خبرگزاری خبرآنلاین؛سوشا مکانی که پس از شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن مقابل برنامه نود موضع گرفت و با پرخاشگری خطاب به گزارشگر این برنامه گفت که آنالیزهای شما فوتبال ما را به این وضعیت انداخته است پس از بازی با فولاد در گفت و گو با دوربین برنامه نود از آنها دلجویی کرد و برای خودش دلایلی آورد که چرا آن حرکات را انجام داده است.

سوشا می گفت ، در آنالیزهای پخش شده در برنامه 90 مسیری برای گل های زده این تیم عنوان شده بود که در بازی این تیم با قرمزها ، اصلا اتفاق نیفتاده و مثلا اگر همیشه این تیم از روی زمین گل می زده ، در آن بازی با سانتر گل زدند و اینگونه دروازه بان قرمزها با آنالیز 90 ، گول خورده بود! حالا باید بچه های آنالیز 90 پاسخگو باشند که چرا سوشا را در شرایطی قرار دادند که انتظارش را نداشته9 ، وقتی مثلا به جای پاس کوتاه بریده زمینی ، ذوب آهنی ها سانتر بلند می کنند ، چطور سوشا باید خروج کند و سانترشان را قطع کند؟ !

این در حالی است که به نظر می رسد پس از آن ماجرا دروازه بان پرسپولیس دیگر برنامه 90 را تماشا نمی کند.مکانی در آخرین پستش در اینستاگرام،آنجا که به طارمی به خاطر انتخاب به عنوان بازیکن ماه لیگ برتر تبریک گفته نوشته است:«هر چند این برنامه را نمی بینم ولی از دوستان شنیدم که بهترین شدی.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =