استقلال و مظلومی باید برای کرار راهکاری پیدا کنند. دعواهای او می تواند بحرانی بزرگ برای شان بسازد.

فرهاد عشوندی -خبرگزاری خبرآنلاین: پرویز مظلومی هنوز می خواهد به هر زحمتی ، میخ آهنی را در سنگ بکوبد. او مدام از کرار دفاع می کند. مظلومی در بازگشت به استقلال سعی کرده بود متفاوت از گذشته اش باشد اما او همچنان اشتباهاتی دارد که همیشه با خود می کشد. بار قبل که در استقلال بود و درست بعد از دربی مدام از این می گفت :«بازیکنی در تیمم دارم که سرش را جلبوی توپ نمی گذارد و خودش را عقب می کشد. بروید گل های ایمون زاید را ببینید تا متوجه شوید. » او مدام این جمله را تکرار می کرد و جالب اینکه هیچ وقت آن بازیکن اسمی را از ترکیب بیرون نکشید تا گفته اش را تست کند چون ترسید و شهامت این را نداشت که ریسک کند. بازیکنی که بعد ها و بعد از باخت به سپاهان قلعه نویی در مسیر رسیدن به 8 تیم برتر آسیا ، باردیگر از سوی مظلومی متهم شد به کم کاری. او هنوز هم این گفته را یواشکی ، این ور و ان ور می گوید و اعتقاد دارد یک ملی پوش در آن فصل برایش بازی نکرده اما هیچ وقت از خود نمی پرسد به آنچه ایمان داشتی چرا عمل نکردی و کنارش نگذاشتی ؟

حالا قصه کرار بی شباهت از آنچه در گذشته بر او رفته نیست. او یکبار چوب بها به کرار را خورده . ماجرای دعواهای دنباله دار فصلی که کار کرار و ججباری در وسط زمین داشت به چک و لگد می کشید و رفتن بازیکن عراقی از استقلال . با این وجود او در ابتدای فصل این بازیکن چاق را در تیمش نگه داشت که قرار است عصای دستش باشد. از همان ابتدا ، مدیران باشگاه مخالف بودند اما او مدام می گفت می تواند با مدارا از کرار یک مهره اثرگذار بسازد. اصرار او کرار را در استقلال نگه داشت و صاحب قراردادی 1.2 میلیارد تومانی کرد. پولی از بیت المال که در 4 هفته اول لیگ هیچ آورده ای نداشته ، تمام انسجام تیمی استقلال را هم با چالش روبرو کرده است. باعث دلخوری مدیران تیم از سرمربی ، دلسردی بین بازیکنان و خشم هواداران شده است.

مرور اتفاقات خیلی هم دشوار نیست. از فریادهای حنیف تا خشم مهدی رحمتی ، از قهر امید ابراهیمی شب بازی استقلال با ملوان و همه دعواهای بی پایان کرار . آقای مظلومی شما مقصر تمام این بحران ها هستید. شما که مربی خوب و انسان شریفی هستید اما گاهی جرات گرفتن تصمیم قاطع مدیریتی را ندارید. امسال این تصمیمتان 1.2 میلیارد تومان هزینه داشته ، یعنی تقریب بیش از 2 برابر قرارداد خودتان و البته همچنان بر این اشتباه پافشاری می کنید تا شاید بحران تیم تان را فرا بگیرد.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =