جانشین فرمانده ناجا تامین امنیت و ایجاد فضا و بستر مناسب و امن برای رقابت انتخاباتی را از اولویت های این نیرو عنوان کرد و گفت: مردم عزیز برای سرنوشت خودشان پای صندوق های رای بیایند و نمایندگان خودشان را انتخاب کننند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ سردار اسکندر مومنی در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی شرق استان تهران، اظهارداشت: نیروی انتظامی یک رویکرد در مقوله امنیت داردکه آن پلیس اجتماعی و امنیت مردم محور است که امروز تجلی آن را در صحبت های مسئولان می بینیم.

وی با بیان اینکه ناجا بدون حضور مردم نمی تواند امنیت را برقرار کند و امنیت هم بدون حضور مردم محقق نخواهد شد، افزود: امنیت امروز نعمت بزرگی است که باید برایش شکر گذاشت زیرا گروه های تکفیری سعی می کنند در مناطق غرب آسیا و مرزهای شرقی و غربی کشور ناامنی ایجاد کنند اما با هماهنگی خوب همه دستگاه ها تحت ولایت و رهبری فرمانده معظم کل قوا امروز شاهد امنیت قابل قبول و مطلوب هستیم که باید شکرگزار بوده و تشکر کنیم از مردم و مسئولان عزیز که این امنیت را ایجاد کرده اند.

مؤمنی با بیان اینکه امنیت نباشد هیچ توسعه و پیشرفتی در هیچ نقطه ای از دنیا محقق نخواهد شد، گفت: امنیت بستر و اساس هر گونه پیشرفت و توسعه است و نعمتی است که چون الان داریم قدرشان را نمی دانیم.

وی ادامه داد: در ارزیابی سالیانه که توسط بازرسی کل ناجا صورت گرفت شرق استان تهران از نظر رضایتمندی مردم، رتبه سوم کشور را دارد که ضمن تبریک، تقدیر و تشکر می کنم؛ کسب این رتبه نشانگر رویکرد پلیس اجتماعی و امنیت مردم محور است.

جانشین فرمانده ناجا، ساماندهی اتباع بیگانه، پیشگیری و پیگیری جرایم مسلحانه، مبارزه با مواد مخدر و سرقت را از مهمترین موضوعاتی دانست که باید در این استان مورد توجه قرار گیرد.

تامین امنیت و ایجاد فضا و بستر مناسب و امن برای رقابت انتخاباتی اولویت ناجا

مؤمنی با بیان اینکه در سالجاری، دو اتفاق مهم را پیش رو داریم، تامین امنیت و ایجاد فضا و بستر مناسب و امن برای رقابت انتخاباتی را از اولویت های ناجا عنوان کرد و گفت: مردم عزیز برای سرنوشت خودشان باید پای صندوق های رای بیایند و نمایندگان خودشان را انتخاب کنند؛ وظیفه ما و همه دستگاه های مسئول، فراهم کردن این بستر و فضای امن برای رقابتی سالم است که ناجا با تمام توان و تلاشش نسبت به تامین امنیت انتخابات اقدام خواهد کرد تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم رقم بخورد.

وی ادامه داد: هرچه حضور مردم گسترده تر باشد و هرچقدر ما بستر رقابت سالم انتخاباتی را فراهم کنیم در امنیت ملی تاثیر مستقیم خواهد داشت.

وی تشکیل پلیس اقتصادی را یکی دیگر از اولویت های این نیرو عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری بر پیشرفت و توسعه اقتصادی، نیروی انتظامی در صدد است با هماهنگی و همکاری دولت و مجلس پلیس اقتصادی را تشکیل دهد.

مؤمنی گفت:هرچند برای توسعه اقتصادی علاوه بر اقدامات پلیسی، شرایط ایجابی دیگری نظیر حمایت از تولید و ایجاد فرصت های برابر ،شفافیت و در دسترس بودن اطلاعات مربوط به تولید، روزآمدی و ثبات قوانین و مقررات که بسیار مهم است، باید فراهم شود که امیدواریم هرچه سریع تر این اقدام صورت پذیرد تا بستر مناسب برای فعالیت های اقتصادی و کسب و کار فراهم و شاهد پیشرفت هرچه بیشتر کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم .

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    1 0
    ما حکیمیه زندگی میکنیم. و از امنیت حاکم بر محله مون بسیار راضی هستیم. الهی شکر.