اولتیماتوم یک ماهه ترکیش ایرلاین به آژانس‌های ایرانی

ترکیش ایرلاین از آژانس های هواپیمایی خواسته تا برنامه تورهای مربوط به نوروز ۹۵ را تا ۲۳ مهرماه ۹۴ مصادف با ۱۵ اکتبر به این شرکت اعلام کنند.

یک شرکت هواپیمایی ترکیه‌ای با ارسال نامه‌ای به آژانس‌های هواپیمایی ایرانی خواستار تعیین تکلیف تورهای مسافرتی نوروزی ظرف یک ماه‌ آینده شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ شرکت هواپیمایی «ترکیش ایرلاین» در نامه‌ای به آژانس‌های هواپیمایی ایرانی از آنها درخواست کرد تا برنامه تورهای مربوط به نوروز ۹۵ را تا ۲۳ مهرماه ۹۴ مصادف با ۱۵ اکتبر به این شرکت اعلام کنند.

در این نامه که خطاب به آژانس‌های مسافرتی ارسال شد آمده است: «بدینوسیله به اطلاع می‌رسانیم، مهلت ارسال گروه های مربوط به نوروز ۱۳۹۵ از تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۱۵ تا ۱۵ اکتبر ۲۰۱۵ است.»

اکنون این سوال مطرح می‌شود که «چرا در فاصله ۵ ماه مانده به تعطیلات نوروز آژانس‌ها باید تکلیف تورهای خود را به این ایرلاین اعلام کنند؟ »

در همین زمینه مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه این موضوع مغایرتی با قوانین و مقررات ندارد و نوعی فعالیت بازرگانی محسوب می‌شود گفت: شرکت‌های هواپیمایی برنامه‌های پروازی سالانه خود به صورت فصلی و در دو بازه زمانی « آبان‌ تا فروردین» و «فروردین‌ تا آبان» را اعلام می‌کنند بنابراین شاید دلیل ارسال نامه مذکور از طرف این شرکت هواپیمایی به آژانس‌های مسافرتی ایران برنامه ریزی برای ارائه برنامه پروازی خود طی بازه زمانی آبانماه امسال تا فروردین سال آینده باشد.

3535

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =