۰ نفر
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

کمیته انضباطی باشگاه استقلال رای خود را درباره تخلفات کرار جاسم اعلام کرد.

سایت باشگاه استقلال نوشت: اعضای کمیته انضباطی باشگاه استقلال روز سه شنبه در ساختمان باشگاه استقلال درباره موضوع کرار جاسم تشکیل جلسه دادند. این اعضا طبق خواسته بهرام افشارزاده درباره پرونده کرار جاسم تشکیل جلسه دادند که پس از بررسی گزارشات رسیده از سوی کادر فنی و بررسی مشکلات پیش آمده از سوی این بازیکن که ترک اردوی تیم فوتبال
استقلال یکی از آنها بوده است، حکمی صادر کرد. متن این حکم در ادامه می آید:
در خصوص بازیکن آقای کرار جاسم محمد نظر به اینکه اصل بر صحت گزارش مقام رسمی باشگاه می باشد، تخلفات نامبرده محرز و با عنایت به سوابق انضباطی نامبرده مشارعلیه به شرح ذیل محکوم می شود:
الف- در خصوص چهار جلسه غیبت در تمرین تیم برای نوبت اول و دوم به استناد بند 2-4-1-3 و برای نوبت سوم و چهارم با استناد به بند 9-3-1-3 جمعا کسر 14% از مبلغ قرار داد محکوم می گردد.
ب- در خصوص تخلف عدم رعایت قوانین اردویی و یازده مورد عدم هماهنگی در پوشش لباس و ترک اردوی شبانه روزی مستندا به کدهای انضباطی 2-1-3 و 9-3-1-3 جمعا کسر 10% محکوم می شود.
ج- در خصوص تخلف مشارعلیه دایر بر هفت مورد مصاحبه با رسانه ها بدون اجازه روابط عمومی مستندا به کد 3-4-1-3 کسر 1% از مبلغ قرار داد محکوم می گردد.
د- در خصوص توهین به عضو کادر فنی آقای فرزاد مجیدی در تاریخ 13/6/94 و ترک اردو به استناد کد انضباطی 6-1-3 به کسر 5% از مبلغ قرارداد محکوم می گردد.
رای صادره ظرف 10 روز پس از ابلاغ در کمیته محترم استیناف قابل تجدید نظر خواهی می باشد.
بنابر این حکم کرار جاسم محمد مجموعا به کسر 30% از مبلغ قرارداد خود محکوم شد .
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =