تیم ملی ایران برای رسیدن به المپیک راه دشواری در پیش خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،تیم ملی والیبال ایران که این روز ها در جام جهانی ژاپن به سر می برد برای کسب سهمیه المپیک باید در این مسابقات جزو دو تیم برتر باشد که رسیدن به این موفقیت کار بسیار دشواری است.تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی با تیم های آرژانتین،آمریکا،ایتالیا،لهستان،روسیه،تونس،مصر،ژاپن،ونزوئلا،کانادا و استرالیا مسابقه می دهد و دو تیم اول به المپیک خواهند رفت. از این گروه دوازده تیمی تنها دو تیم به المپیک صعود خواهد کرد که صعود ایران از طریق جام جهانی بعید به نظر می رسد.
تعداد تیم های حاضر در المپیک دوازده تیم هستند که یک سهمیه تیم میزبان دارد و دو تیم از جام جهانی به المپیک صعود می کنند.انتخابی قاره های اروپا،آفریقا،امریکای جنوبی،امریکای شمالی هرکدام یک سهمه در المپیک دارند. مسابقات انتخابی جهانی هم در المپیک چهار سهمیه دارد که یک سهمیه آن به بهترین تیم آسیایی تعلق می گیرد و تک سهمیه المپیک هم به مسابقات بین قاره ای خواهد رسید.
با توجه به سهمیه بندی مسابقات تیم ایران برای رسیدن به المپیک باید در مسابقات انتخابی جهانی بهترین عملکرد را داشته باشد تا بتواند به المپیک صعود کند.

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    6 3
    انشالله در انتخابی ها که همه نامداران قبلش سهمیه گرفتند میشود سهمیه گرفت چون آنهایی که سهمیه گرفتند دیگر شرکت نمیکنند و اگر هم شرکت کنند رتبه آنها محاسبه نخواهد شد.
  • مریم IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    1 7
    بچه ها دیگه والیبال تموم شد . نمی دونم چرا امسال بچه ها اینجوری و اینقدر بد بد بد بازی کردن خیلی هم از این موضوع ناراحتم اما فکر کنم باید والیبال رو بی خیال شیم و بچسبیم به فوتبال خودمون.