۰ نفر
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴

همایش ادبیات طنز با عنوان « در یک قابلمه خوشبختی » با حضور 70 نفر از اعضای مرکز و اعضای شهر گتوند در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شوش برگزار شد.

همایش ادبیات طنز با عنوان « در یک قابلمه خوشبختی » با حضور 70 نفر از اعضای مرکز و اعضای شهر گتوند در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شوش برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، این همایش دو مهمان ویژه به نام های جواد نوری طنز پرد از همدان و صادق اکبر نژاد طنز پرداز گتوندی.

این همایش با هدف شناساندن ادبیات طنز به اعضا، بالا بردن روحیه شاد زیستن و بررسی  و نقد  آثار انها برگزار شد، در این همایش اعضا  آثار زیبایی را در قالب شعر و داستان در حوزه ی طنز ارائه کردند.

همچنین والدین اعضا با استقبال و شرکت در این برنامه رضایت خود را ابراز کردند.

نوری در این باره گفت: با رضایت و لذت از آثار اعضا و تشویق آنها به نوشتن و ادامه دادن این مسیر آنها را به خواندن کتابهای بیشتر و نوشتن ترغیب می کند.

وی افزود: هنرمند واقعی کسی است که با سخت کوشی و تلاش فراوان در این عرصه گام بردارد و از خاطرات و اتفاقات روزمره شروع به قلم زدن کند تا دست و ذهن با یاری هم به خلق بهترین آثار برسند.

این طنزپرداز یادآور شد: شرکت در کلاس های ادبی کانون باعث رشد و شکوفایی بیشتر و یاد گرفتن مبانی نوشتن می شود.

اکبر نژاد از دیگر طنزپردازان شرکت کننده در این همایش نیز با جمع بندی کلی آثار ارائه شده توضیح داد: یاد گرفتن مبانی شعر و داستان از اصول پیشرفت در این زمینه ها است. به جای استفاده از مطالب اینترنت حواشی دنیای مجازی بهتر است کودکان و نوجوانان با استفاده از خلاقیت خود بنویسند تا بتوانند به موفقیت برسند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =